pederman13 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hej jeg fikk Netopp mail av Dell at de ikke hadde Half mini Card 802.11n På lager, så jeg fikk valg mellom og kjøpe datan til pris Med det billigere kortet, eller og la vær og kjøpe. Er det noen som kunne sagt hva de ville gjort, og kanskje hvorfor også. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg ville gjerne hatt med N-nettverkskort. Både fordi jeg føler at det er mer stabilt og fordi det er raskere enn G-standarden. I tillegg så virker det som om verden i dag går mer og mer over til N-standard. Hadde jeg vært deg så ville jeg kjøpt pc MED N-standard på nettverket Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hadde også gjort det jeg kunne for å få med n-kort, i min nåværende laptop glemte jeg å oppgradere til det og angrer egentlig mye på det siden, endte etter hvert opp med å kjøpe et eksternt usb kort. Grunnen til dette var at jeg satt på et trådløst n-standarden med mindre godt signal, og n har bedre kvalitet og rekkevidde. Lenke til kommentar
pederman13 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ja jeg vil gjerne ha N standaren jeg også men fikk ikke det valget, men er det muligt å skifte ut etter en stund eller, er hele maskinen nødts til og ta i deler Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja jeg vil gjerne ha N standaren jeg også men fikk ikke det valget, men er det muligt å skifte ut etter en stund eller, er hele maskinen nødts til og ta i deler Hadde det vært en stasjonær så hadde det ikke vært noe problem, men siden dette er en laptop og en mini-pc så ville jeg selv ikke gått på det prosjektet. Da må den evt sendes inn for å bytte kortet for å beholde garantien. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Dell ga deg ikke muligheten til å vente til de fikk den på lager da? Endret 27. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
pederman13 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Uff Det var et vanskelig Valg, Arhh ble litt iriitert, dell kunne gitt beskjed før. men jeg har set på pc så lenge, og det var nå det var godt tilbud. men jeg kunne jo kjøpt N-usb Så det til 300 kroner, hadde jo vert mye greiere selvsagt med innebygd. Men jeg har jo også Vanlig nettledning vist det har noe og si på farten Forresten det er ikke mini pc, det er dell studio 17 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvis du egner med å bruke kablet nett til vanlig så er det vel ikke nødvendigvis grunn til å avbestille, men igjen n-standard er å foretrekke om du faktisk regner med å bruke pc'en mye utfor hjemmet feks. Forresten, har vært litt "borti" den dellen i en del andre tråder her, regner med du har fått et tilbud hvor du får windows _vista_ på pcen? Lett å overse, greit å være klar over. Endret 27. januar 2010 av Heavenly Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Uff Det var et vanskelig Valg, Arhh ble litt iriitert, dell kunne gitt beskjed før.men jeg har set på pc så lenge, og det var nå det var godt tilbud. men jeg kunne jo kjøpt N-usb Så det til 300 kroner, hadde jo vert mye greiere selvsagt med innebygd. Men jeg har jo også Vanlig nettledning vist det har noe og si på farten Forresten det er ikke mini pc, det er dell studio 17 Beklager, leste feil. Men uansett; det er en bærbar en, og det er mye mer klunder etter min mening hvis det ikke sitter rett under et lokk Det er surt, men jeg ville hatt med N-nettverk innebygget. USB dogle har en tendens for å knekke hvis du ikke har den et sted. (Snakker av erfaring der ) Men hvis du vil "stasjonere" pc-en din så er kabel det beste Lenke til kommentar
pederman13 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Nei de ga meg ikke mulighet til og vente vist ikke hadde jeg velgt det, Jeg fikk velge mellom, Samme pc Dårligere Nettkort, eller ikke pc i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå