musiclifehihi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Laptop som takler programmer som sony vegas pro 9, adolbe redigerings programmer, 3D programmer, bildeprogrammer photoshop osv. pris under 8300kr / * min 500gb * bluray brenner/ leser * 6gb ram * 2 kjerne/ eller 4 kjerne prosessor (min 2,7hz- 3hz) * 64-bit * windows 7 * Nvidia GeForce GTX 260M 1GB GDDR3 overkill? * lydkortet bør være bra siden jeg kommer til å bruke det til opptak . * Hdmi utgang * utgang til videokamera ( firewire) 2stk min * min 4X USB fast * souround utgang *fingerprint ( ikke nødvendig men kjekt å ha) * Led skjerm med HD oppløsing * bluethoot * tråløst wlan * video out ( koble til gamle TV ) Jeg trenger hjelp fra noen som kan litt om videoredigering /valg av pc. Har satt opp noen punkter som et utgangspunkt men er ikke noe absolutte krav. Trenger maskinen så fort som mulig, skal bruke den til et prosjekt i begynnelsen av februar. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg tror det blir vanskelig å finne noe til under 8300kr som dekker alle dine krav, spesielt 6GB ram og et så godt skjermkort er det ikke så mye av i den prisklassen. Blue ray brenner tror jeg det skal mye til å få også. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=140239 Et mulig alternativ, dersom den faktisk har 6GB ram, tittel sier det, men ikke beskrivelsen, du må i så fall ta kontakt med netshop å sjekke. Den har ikke blue-ray brenner og noe svakere skjermkort. Er det 15 eller 17 tommer du vil ha? Lenke til kommentar
musiclifehihi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Ser ikke verst ut den maskinen, 15 tommers holder sikkert Hva får jeg i dag på bruktmarkedet? Har sett litt på finn men ser at mye er 1-2 år gammelt. Er noe nytt også, med kvittering. Hadde kjøpt en brukt en hvis det var endel å spare. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er generelt litt skeptisk til å kjøpe bærbare brukt. Spesielt om du skal ha en såpass kraftig pc som du skal vil jeg tro at det er nytt som gjelder. Har du sett noe særlig men pc'er på finn som oppfyller dine krav? Lenke til kommentar
musiclifehihi Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Acer aspire 8920G HPCompaq 8710W 17" laptop selges SOM NY! 8GB RAM, Blu-Ray-brenner, nVidia Quadro Denne kunne jeg få for 7400kr med 4gb ram Endret 28. januar 2010 av musiclifehihi Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Så ikke gal ut den. Så lenge du føler du kan stole på selgeren ser det jo ut som et bra kjøp. Liten harddisk da, men det kan jo lett fikses på, kanskje den tom. har plass til 2. Lenke til kommentar
musiclifehihi Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Så ikke gal ut den. Så lenge du føler du kan stole på selgeren ser det jo ut som et bra kjøp. Liten harddisk da, men det kan jo lett fikses på, kanskje den tom. har plass til 2. Jeg gikk for den, 7900kr med 8gb ram. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå