proooo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 hei jeg installerte for en stund tilbake en litt støvete versjon av gooooogle sin tredimensjonale tegneprogr. nå ser det ut som at jeg pokker meg ikke får det bort fra maskinen min.. se bildet vedlagt, jeg får ikke avinstallert dette - selv om jeg klikker på det og klikker videre etter en bekreftelse på administrator-tillatelse for avinstallering. kanskje har jeg gjort saken verre ved å slette noen mapper som jeg trodde skulle hjelpe. jeg slettet mappene med skatchyp på. mvh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Om du har sletta avinstallasjonsfilene til programmet vil du ikkje få avinstallert det. Det du kan gjere er å installere det på nytt, eventuelt som ein reparasjon om det er eit alternativ. Når det er gjort kan du prøve å avinstallere igjen. At programmet tar 94,6GB har eg vanskeleg for å tru på. Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bruk gjerne Revo Uninstaller når du avinstallerer en gang til. Den går ganske grundig til vers. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har du prøvd å reboote Windows? Opplever stadig vekk at Vista har slike problemer med å avinstallere et program, etter reboot går det OK. Har aldri dette problemet i XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå