stignity Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hei, jeg har prøvd å laste ned noen filer som jeg legger inn mapper på C:/ disken, nedlastningen går greit helt til jeg går inn på mappen jeg lagret filene og finner ut at det ikke er noen filer der. Dette er rart fordi når jeg velger plassering for filene får jeg se alt som er der, men med en nærmere titt ser jeg at alle mappene har en slags "hengelås" på seg. Jeg trakk konklusjonen om at jeg ikke har tilgang til disse mappene, noe som er rart fordi jeg er administrator på min egen data -.- Noen som kan hjelpe meg med å få tilgang til mine egne filer? Jeg har ikke hatt noen problemer med dette før nå. Takk PS: jeg bruker W7 Endret 27. januar 2010 av stignity Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hengelås ikonet er nytt i Windows 7. Det betyr at eier er SYSTEM. Her er en guide for å ta eierskap: http://www.vista4beginners.com/Change-perm...-take-ownership Lenke til kommentar
stignity Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Prøvde guiden, men da jeg kommer til det punktet hvor jeg skal "hake av" Erstatt eier av underbeholdere og -objekter får jeg en feilmelding som sier: Feil ved bruk av sikkerhet Det oppstod en feil mens sikkerhetsinformasjonen ble tatt i bruk for: >liste over filer jeg ikke har tilgang til. Jeg kan trykke Fortsett eller Avbryt, da jeg trykker fortsett får jeg bare vite neste program jeg ikke har tilgang til Lenke til kommentar
stignity Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Av en eller annen grunn hjalp det å slette Windows.old filen, plutselig kunne jeg trykke meg igjennom guiden uten sånne "Feil ved bruk av sikkerhet" meldinger Takk for guiden foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå