The Stig Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Eventyret som ingen ende vil ta ... Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Metal Gear:Rising kommer også til PS3 og PC Endret 27. januar 2010 av Mala Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Småflaut, skrive/tenke -feil av episk skala. Beklager. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke verst Kan bli kjekt det, som med Bioshock. Ser for meg en samleutgave med begge 2/alle 3 i hylla mi når den tid kommer. Dropper herved 360-kjøp foreløpig. Hvordan er det med alan wake? Er det lagd av MS-ei selskap eller har MS betalt for ekslusivitet inntil videre? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Alan Wake forbli vel 360-eksklusivt for alltid vil jeg tro, med tanke på at utgiver er Microsoft Game Studios. Det var lenge snakk om en PC-utgave også, men den ble vel skrinlagt for ca ett år siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skulle jeg satt penger på når det dukket opp, vil jeg tro det skjer etter del tre har kommet ut og serien har utspilt mesteparten av sitt potensiale som pengemaskin for Microsoft. Kanskje er det også klausuler som sier at inntjeningen må ligge over et visst nivå for at 360 skal beholde eksklusiviteten. Blir dette noe av, håper jeg noen lager et verktøy for å overføre saves fra PC .. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Småflaut, skrive/tenke -feil av episk skala. Beklager. Hallo, dere gjør en utmerket jobb! Aldri er det orddeling og skrivefeil å spore, ulikt ITavisen. Angående saken, svært interessant Mass Effect 2 ser sykt bra ut Lenke til kommentar
pwnern12 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bra tiltak! Håper virkelig ps3 får mass effect allikevel versjonen. har bare xbox da men noen av de hardcore gamerne klarer nokk å porte den åver til 360 uten tap Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 bla bla bla.. Nå har vel de fleste sluttet å mase om ekstraepisodene til Gta4, og nå skal man mase om dette? Kjøp heller en xbox 360 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis du oppfatter det som mas er det vel bare å se en annen vei. For alt du vet kan alle som svarer her sitte med både PC, 360 og PS3, men ønsker å snakke om det likevel. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Microsoft har kontraktfestet eksklusivitet på Mass Effect 1-3 så de blir nok aldri å se på en Sony konsoll eller Nintendo for den saks skyld, hva som skjer etter att Bioware har oppfylt kontrakten sin med MS kan man bare begynne å spekulere i men Mass Effect 1-3 blir kun å finne på 360/PC. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 bla bla bla.. Nå har vel de fleste sluttet å mase om ekstraepisodene til Gta4, og nå skal man mase om dette? Kjøp heller en xbox 360 Ja, for det koster jo ikke penger, er jo bare å kjøpe... Jeg har sverget etter at jeg ble dritirritert på min nye mini-PC og HTC Touch HD-en min at jeg aldri skulle ha noe med microsoftsoftware på igjen(privat). Har litt lyst å holde det, ikke fordi alt suger, men mye pga prinsipp og for at mye suger. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PS3 er nok ikke kraftig nok for Mass Effect 2. Da måtte man i tilfelle koble sammen 2 stykker. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ja, mener å ha hørt noe om det. Kan faktisk være man til og med trenger tre stk bare for å vise introen Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PS3 er nok ikke kraftig nok for Mass Effect 2. Da måtte man i tilfelle koble sammen 2 stykker. ja da måtte man jo ha hat 5 xboxa før å spille d på xbox før PS3 har jo nesten 3 ganger så bra prosesor en xbox. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PS3 er nok ikke kraftig nok for Mass Effect 2. Da måtte man i tilfelle koble sammen 2 stykker. TEH_CELL. The more you hate on it, the stronger it gets. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Går faktisk mer på GPU og ikke CPU når det gjelder tyngde på grafikk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Microsoft har kontraktfestet eksklusivitet på Mass Effect 1-3 så de blir nok aldri å se på en Sony konsoll eller Nintendo for den saks skyld, hva som skjer etter att Bioware har oppfylt kontrakten sin med MS kan man bare begynne å spekulere i men Mass Effect 1-3 blir kun å finne på 360/PC. Kilde på dette? Kunne virkelig ha tenkt meg ME på ps3. Edit: Fant en kilde som sier noe helt annet, nemlig at EA eier Mass Effect. Kilde Endret 27. januar 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Konkurranse er bra folkens. Det gjør ofte at vi får lavere priser. Har selv samtlige konsoller, dog det er stort sett PC og PS3 som blir brukt. I dag skal jeg derimot blåse støvet av min Xbox 360 og fyre opp Mass Effect 2. Valgte det på Xboxen selv om jeg har 1`eren på PC. Her skal timene tilbringes i godsofaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har begge på xboxen fordi jeg vil bruke min særdeles onde Save jeg blåser litt i konsekvensene at menneskene styrer alene er min vilje De alienene var jo så arrogante at det minte meg om briter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg