Myst Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Å flytte for seg selv er ikke bare bare, og jeg har vært så heldig og fått has på en lekker leilighet i østre Oslo. Nå oser jeg av glede og bare venter på at lånet skal komme inn. Eieren har vært veldig snill og latt meg beholde hans kjøleskap, sesjon og hylleskap. Gleder meg masse til jeg får nøklene og får satt i gang med oppussingen. Wohoo! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Gratz! Egen leilighet er deilig! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Thanks! Skåler for den! Eneste er badet som må pusses opp. Skal ta det helt fra bunnen og gjøre noe skikkelig fint. Skal lete etter inspirasjon snart. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Og når tid kan DNFK og OT-baren komme på besøk? ^^ Grattis! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Takker igjen. Hehehe, det blir nok ikke før til sommeren dessverre. Eieren har ikke funnet sted enda og det er fortsatt mye som må gjøres før den er klar til innflytting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå