Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei leste testen om mobilen på mobilen.no den fikk veldig bra kitikk men så leste jeg en test på amobil der den fikk dårlig. Så jeg er i tvil om jeg skal kjøpe denne eller ikke. Ting jeg liker: Wi-Fi Apps touch mp3 ja ting en ungdom kan trenge. Er denne mobilen noe for meg? Nei skal ikke ha iphone. Om denne ikke er den beste for meg så kan jeg nok også kjøpe htc hero er denne bedre? Takker for tips Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Grunnen til at Tattoo fikk dårligere karakter hos amobil er nok pågrunn at Tattoo er generellt mye billigere(negativt sett)/"dårligere" mobil enn de andre Android-telefonene, spesielt Hero. De største manglene/begrensingene jeg kommer på nå er at den har mindre skjerm, lavere oppløsning, resistiv skjerm istedenfor kapasativ skjerm (ingen multitouch, og du må presse/trykke for at skjermen skal reagere ikke, mens med kapasativ skjerm trenger du bare å lett berøre skjermen). Hvis ingen av de begrensingen nevnt over er noen deal-breaker, og du er kanskje mest ute etter å spare "et par kroner" ekstra, så er nok HTC Tattoo et godt valg. Android 1.6 og HTC Sense er en god kombinasjon. Edit: Rettet en skrivefeil som lurte seg inn Endret 27. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Hat tattoo eller hero kapasativ skjerm? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan også nevne at det ikke vil være mulig og oppdatere tatto pga minne begrensinger. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hat tattoo eller hero kapasativ skjerm? Nei tror ikke det. Men om du har penger så heller kjøp Hero. Bedre større skjerm og mye bedre oppløsning på skjermen. Samt tynnere og litt finere. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ja 1000 kr ekstra er ikke no prob. Men om de er likestilte bare større skjerm og ingen av dem har kapasativ skjerm så er det så vits? Kan dere nevne noen mobiler med kapasativ skjerm ? Lenke til kommentar
program Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jo, Hero har kapasitiv skjerm! Pga. Tattoos lave oppløsning vil mange apps ikke fungere. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ok da er jeg nokså sikker på at jeg går for http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/...oductTabcontent Hero siden den har kapasitiv. Noe jeg bør vite før jeg kjøper den? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Bare at du bør velge Hero fremfor Tattoo hvis du liker apps, som noen kommenterte tidligere i tråden er det en del apps i android market som ikke lar seg kjøre på Tattoo pga for liten skjerm Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jepp min flaks dro for å kjøpe telefonen ingen butikker har den Kjørte rundt i 4 butikker ingen har den, untatt en som har den i brun. Vil ikke ha den brun. Så ble om til at jeg bestillte en iphone :S Lenke til kommentar
program Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Men du kunne jo like greit bestilt en Hero i hvit? Gratulerer med ny telefon uansett hvem du bestilte! Endret 27. januar 2010 av program Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Tenkte aldri over det, med bestille mener jeg at han sa at han måtte registrere noen ark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå