YlvaPearl Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nå, etter hardt arbeid på videregående og ett år på høgskole, ønsker jeg å dyrke hobbien min en stund. Jeg, som mange andre, er svært glad i å fotografere med digitalt kamera (speilrefleks) og ønsker å gå på et kurs eller skole i utlandet. Men når jeg googler, er alt jeg finner universitetsutadanninger. Gjør jeg noe feil? Det er nemlig ikke dette jeg vil, jeg tenker heller på å kanskje jobbe i et halvt år for å samle meg litt penger og dermed ta et fotokurs på mellom 4-12 uker, eller noe i den duren. Jeg ønsker å gå et sted som ikke er så yrkesrettet, men heller dyrker hobbien å fotografere Det hadde vært så fint om man kunne melde seg på noe sånt og kanskje også kunne velge hvor lenge man vil gå og sånn. Det er ikke så veldig viktig hvor i verden det er (altså bare ikke i Norge og helst ikke norden), jeg ønsker bare å utvide horisonten, som det heter, og kombinere et "friår" med foto skills Er det noen der ute som har hørt om noe lignende? Jeg har snart googlet meg i hjel, så jeg er takknemlig for alle tips! Det viktigste er at det ikke varer i flere år (slik de fleste fotoutdannelser på universiteter er),men er heller litt mer fleksibelt. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå