Gå til innhold

120 GB til 799 kr hos Telebutikken ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper så inderlig dette går videre på en eller annen måte...dette burde Telebutikken virkelig få svi for. Regelrett unyttelse av loven, sleipt og umoralsk )=

Telebutikken kan brenne inne med sine skitne salgstriks. Rapporter om det skjer mer i saken.

Det beste er enkelt å greit å la være å kjøpe noe der. :yes:

Lenke til kommentar
Ja det er jo en selvfølge  :lol:  Boikott bokstavlig talt.  :yes:

Jeg sier nå heller at de som har mulighet stiller opp i butikken med brosjyra, kjøpsloven og reklame-loven i hånda og forlanger å få kjøpe til de prisene de lover.

Om de ikke holder sine egne lovnader så er det bare å gå rett til forbrukerrådet og TV2 Hjelper deg med saken. Jo flere klager på mistenkelig reklamering det kommer, jo større er sjansene for at de får en klekkelig bot.

Lenke til kommentar

altså...hvis jeg har forstått det riktig så er alle prisene på komponenter feil? greit nok at de har forbehold om trykkfeil, men de må ha en eller annen form for korrekturlesing før de slipper ut annonsen? vil tro at det omfanget som blir beskrevet her, med så mange feil, vil kunne rammes av en eller annen paragraf i markedsføringsloven.

Lenke til kommentar

Hvis ikke jeg husker helt feil så står det jo

med forbehold om feil

bakerst i brosjyren. Gjør ikke dette at de kan skrive denne prisen i deres reklamebrosjyre for og så si når vi kommer for å kjøpe disse vanvittig billige produktene

Sorry, ass.. Trykkfeil

Med loven på deres side?!

Eller misforstår jeg kraftig?

Ja, jeg vet godt om markedsføringsloven, har flere ganger brukt denne til å "få det jeg vil ha" :wink:

Men synes jeg har lest en plass at siden trykkfeil kan forekomme og at ikke butikken selge en vare ekstrem lavt pga. denne trykkfeilen, at butikker er på en måte beskyttet?!

Skal ærlig innrømme at jeg beveger meg inn på usikkert land her, men jeg bare lurer. Hvis ikke så skal Telebutikken ikke se bort i fra at de får besøk av meg og noen andre venner jeg akkurat har tipset :D

(Hvis dette skulle være en trykkfeil så må det da være måte på, flere sider jo :shrug: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...