En som er litt lei Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kan noen si ifra viss noen kjøper en harddisk eller cpu for mykje billi peng Lenke til kommentar
CtrL Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kanskje de har glemt en 0 på alle prisene?? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Menkromsen Trur du vil få litt problem med "loven" på din siden. Forbehold om trykkfeil? mvh JanEirik Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 eysann .. sendte mail til dem istad fikk dette svaret akkurat.. : "Hei. Det stemmer. Det er desverre feil priser i bladet.. mvh. Alf Håkon H. Dolven [email protected]" Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 eysann .. sendte mail til dem istad fikk dette svaret akkurat.. : "Hei. Det stemmer. Det er desverre feil priser i bladet.. mvh. Alf Håkon H. Dolven [email protected]" Lenke til kommentar
Kjellfh Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 wow .. nettlesern min klikka ganske bra istad ... serru Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 wow .. nettlesern min klikka ganske bra istad ... serru Nei, det var du som trykka flere ganger. :wink: Det holder å trykke en gang uansett. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mange av prisene (s.7?) var feil... Jeje, mulig det men jeg vil ialllefall ha 120 gig til 900 kr. MED loven på min side Dette kommer ikke dritt-butikken unna nei... Loven er da ikke på din side, det står tydelig at de tar forbehold om eventuelle trykkfeil:) Du får nok valgtet å kanselere ordrene uten ekstra kostnader da:) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 ok, så er det noen som har kjøpt hd'er for 800 penger? og gjelder dette bare for butikken i oslo? Bare i Oslo? *snufs* Bor på vestlandet og jeg har ikke fått noe slikt tilbudsblad. *vræl* Trykkleifer i hele bladet? Da må dette være ulovlig å de må straffes. Ingen er så dumme at de oppgir feil pris på alt i ett tilbudsblad med ett uhell. Da blir jeg meget mistenksom og begynner å lure på om de har gjort det med vilje for å få mange kunder til butikkene sine. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 det stod iallefall steen og strøm i de scannede bildene, hvis jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 likte den portable dvd spiller til 1498. hva er betingelsene? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Huff jeg var det i dag og utenfor inngangsdørra var det en lapp som sto "Vi beklager for å ha vist feile priser i brosjyren" og så sto de rette prisene som ikke var nær det som sto i reklamen:roll: Skitne Telebutikken Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tviler veldig mye på at de har feilpriset alle harddiskene i brosjyren. Alle hdd de selger er "for" billige. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Aldri om jeg gidder å bruke en aldri så liten sektor av hjernen min på telebutikken mer i mitt liv! Telebutikken=skraphau stappa med idioti Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Tviler veldig mye på at de har feilpriset alle harddiskene i brosjyren. Alle hdd de selger er "for" billige. ALT var billig. Minnet var like billig, det samme med prosessor, hovedkort, kabinett og resten på bildene. Tolker dette som et triks for å få kundene til butikken. Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 De er uansett nøtt til å bruke priser som er satt første dagen for du kan ikke skifte prisen i løpet av en dag. Dette skal det i alle fall stå i loven. Så for de av dere som kjøpte der stekkepanner (maxtor disker) og billig ram i dag hadde flaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå