reven90 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et problem jeg har hatt en god stund nå som jeg framdeles ikke har funne utav. Pcen begynner plutselig å skrive sekstall av deg sjølv. Dette sjer helt tilfeldig noen ganger etter en time noen ganger etter et par dager. Eneste måten jeg kan stoppe det på er å restarte pcen. Nyttig info. - Kjører windows 7 (sjer framdeles etter formatering) - Sjer ikke i Linux - Sjer selv om tastaturet ikke er koblet inn. - Har bygget pcen selv - Alle drivere er oppdaterte Håper noen har et svar eller link til noen som har hatt samme problemet. På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan du være litt mer spesifikk, hva slags skriver er det, er den koblet lokalt etc. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan du være litt mer spesifikk, hva slags skriver er det, er den koblet lokalt etc. Tror han mener at hvis han er inne i notepad f.eks, så begynner det å komme sekstall uten at han trykker på 6... Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PC-en din er åpenbart besatt av demoner. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Koble fra tastaturet eller prøv med ett annet tastatur (unngå trådløst om mulig, for testens skyld). Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 PC-en din er åpenbart besatt av demoner. Litt rart det også, siden han har formatert... Eneste om han har en minnepinne eller noe med demoner da... Da kommer de tilbake så fort man setter inn minnepinnen... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Åpne tastaturet og se inne i elektronikken om du kan finne små djelver som vil at du skal tilbe djevelen, siden du først bruker Windows. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Koble fra tastaturet eller prøv med ett annet tastatur (unngå trådløst om mulig, for testens skyld). Han sa at det skjedde selv om ikke tastaturet ikke var koblet i... Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kan du være litt mer spesifikk, hva slags skriver er det, er den koblet lokalt etc. Tror han mener at hvis han er inne i notepad f.eks, så begynner det å komme sekstall uten at han trykker på 6... Ja, det er nok riktig, leste nok posten litt for fort. En lei uvane jeg har. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 My bad. Koble fra evt. mottaker til trådløst utstyr. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) - Sjer selv om tastaturet ikke er koblet inn. Koble fra tastaturet eller prøv med ett annet tastatur (unngå trådløst om mulig, for testens skyld). Aaaltfor sen :/ Endret 27. januar 2010 av hr_krabbe Lenke til kommentar
reven90 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Lenge trodd det var demoner selv... Har sett inni pcen flere ganger men ganske tomt for dem hvis de ikke er usynelige da... Jeg har prøvd med annet tastatur. Eneste jeg kan tenke på kan være ir receivern som er innebygd, skal prøve å koble den ut. Ellers har jeg ingen andre trådløse mottakere. Har også prøvd å dra ut tastaturet mens den skriver sekstallene, men fungerer ikke det heller. En annen ting kansje verd å merke, dette kan starte når det ikke er noen som bruker pcen. Somregel så skriver den sekstall hver gang jeg har vert borte fra pc en stund. Finner faktisk ingen på nettet som har samme problem som meg... Lenke til kommentar
reven90 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 De av dere så referer til demoner inne i minnepenn så er det ikke det. Det sjer rett etter jeg har formatert den, selv uten at jeg har lastet ned noe eller koblet til noe. Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) artig den. Skal gå i samme fellen som alle andre og foreslå at det er tastaturet... Slå maskinen av, koble fra tastaturet, evt også tilkoblingen til mus om det er en felles og samlet trådløs mottaker. slå på maskinen. se om du finner en mus med ledning og åpne et program der dette skjedde før, skjer det enda? Neste blir stemmegjenkjenning i office, word har en autoinsert funksjon. Sjekk at disse eventuelt er av. Kan jo nå prøve å slå av hvilemodus, skjermsparer ol, er sikkert mulig at det funker... Og da er vi på alvorlig feil på hovedkort så vidt jeg kan forstå... Lykke til. Endret 28. januar 2010 av Adjin Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 PC-en din er åpenbart besatt av demoner. Litt rart det også, siden han har formatert... Eneste om han har en minnepinne eller noe med demoner da... Da kommer de tilbake så fort man setter inn minnepinnen... Demoner nowadays sniker seg rundt og gjør faenskap via nettet Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Har søkt litt på dette og en del har funnet virus på maskinen som årsaken til det. Kan være en mulighet å kjøre en skikkelig skann i og med at du har det i Win7 og ikke i Linux. Det kan komme fra en infisert driver. Andre rapporterer at problemet har forsvunnet med en gang de har koblet seg fra nettet, kan også tyde på malware eller virus. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Du nevnte IR-mottaker. Prøv å koble den fra, ja. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kjører du original versjon av Windows 7 eller ymse nedlastet greier? Om det er sistenevnte antar jeg at du har et infisert system (noe som også er forøvrig mulig uten at du har uoriginal windows) dermed så bør du få tatt en ordentlig antivirus sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå