Pixl. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hey, maerka her om dagen av bakhøytalerene i min Golf 4 ikke gir fra seg noe lyd. når jeg endrer alt lyd til bak i bilen blir det helt stille, noen tips på hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 for å begynne med begynnelsen: er du sikker på at du har høytalere bak? har det vært lyd der før? vis ja: er det begge høytalerene som er sluttet å virke? har du nylig byttet spiller? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Har aldri tenkt over det før, men det skal være lyd bak. sitter 2 høytalere i hver dør bak. Spilleren er også orginal. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du tatt av 'nettingen' og sett at det faktisk er høytalere der? Vet ikke hvordan det er på IV, men på III er gjerne brønnen og nettingen der uten at det står høytaler i. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Uansett kan du droppe de Skaff heller en subwoofer og et skikkelig frontsett. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har aldri tenkt over det før, men det skal være lyd bak.Isåfall skal det være fire høyttalere i bakdørene og ikke bare to, det er separate diskanter ved døråpnerne som bør være hørbare. Høyttalergriller nettopp til erstatning for tette originaldeksler i Golf IV/Bora er ihvertfall en vare som selger jevnt, så det er endel med bare 4 høyttalere foran. Vipp ut grillen og se. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Det er faktisk mulig ja Haha så flaut. Skal kjøpe nye fremme, muligens sette frontene inn bak og skaffe meg en sub. Men har ikke råd enda, må betaler 18k i bøter først =( Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Sist jeg koblet i en Golf 4 så var det tomt bak dekslene bak ihvertfall, noen modeller har og andre ikke.. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 på min golf IV var det i allefall ingen høytalere i bakdørene, så det er nok så enkelt som så. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå