borninsin Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Dette kommer opp når jeg prøver å åpne easytune 6? har ett gigabyte ga-770ta-ud3 HK. Når jeg trykker ok så kommer easytuneren opp, men graphics får jeg ikke trykket på for den er grå men resten er ok! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kjøre du siste versjon av Easytune, skal i følge Gigabyte være B10.0105.1 Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Åssen sjekker jeg det da? prøvde å laste ned den driveren du nevnte fra majorgeeks, men ingenting hendte etter jeg trykte selfextract? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Last den ned fra Gigabyte i stedet så får du nok den siste versjonen. Husk på å avinstallere den du har installert før du installerer denne: http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...y&FileID=86 Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jepp. det er gjort, men har det samme problemet fortsatt:/. Men easy tune kommer opp når jeg trykker ok på could not load the device driver, men jeg får ikke stilt på viftene(hører vertfall ikke viftene går fortere) samt at det ikke går ann å trykke på graphics for den er grå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå