fototim Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Etter en del uforutsett klabb og babb er endelig årtusenets første AKAMKALENDER klar Beklager kvaliteten på bildet. Hadde dårlig tid. Takket være samarbeid med Japanphoto koster den 100 kroner, mens ordinær pris for et tilsvarende produkt (fotpapir og A3 format) er ca 300. De 100 kronene går uavkorta til UNICEF sitt arbeid for barns rettigheter. De som har bilde i kalenderen får den gratis. (EDIT: De dette gjelder for får en PM, for å forenkle distribusjonen litt.) Bestilles her. Løp og kjøp. Kjøp gjerne fler enn du har bruk for, det går som sagt til ei god sak Endret 27. januar 2010 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hurra I følge de som har sett kalenderen; så ble den veldig bra. Så nå må vi ut å kjøpe. Bra jobba Fototim. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) EDIT: Feil tråd :/ Endret 27. januar 2010 av Aak1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lenke for bestilling blir lagt ut så fort jeg får den. Vet ikke om det er meningen vi skal bruke en annen, men nå ligger den i alle fall tilgjengelig for bestilling hos Japan Photo, her. Forsideplugg kommer, forhåpentligvis i morgen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Lenke for bestilling blir lagt ut så fort jeg får den. Vet ikke om det er meningen vi skal bruke en annen, men nå ligger den i alle fall tilgjengelig for bestilling hos Japan Photo, her. Oisann. Der har det skjedd ting som jeg ikke har blitt orientert om. Kan se ut som jeg ikke er det eneste surrehuet her Løp og kjøp. Endret 27. januar 2010 av fototim Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tusen takk! Kalenderen er bestilt. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Den tråd må bare kommer litt opp, fortsatt noen kalender tilgjengelig :-) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 http://www.akam.no/artikler/akamkalenderen_er_i_salg/74575 Så nå er det to aktive tråder om kalenderen Opplaget er forresten ikke så stort, så det kan være lurt å være rask. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå