Ekko Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei Hadde problemer med å få opprettet party på MW2 igrå med en kammerat. Samme hva vi prøvde (party/private chat/join game) ble vi ikke koblet. Har søkt litt og sett at "open nat" er gode ting. Når er problemet det at både min nat og hans står som open og bør slik ikke være problemet. Men så kom jeg på at jeg har 2 routere stående i serie (min og ISP sin). Så spørsmålet er om xboxen kan tro at nat er open bare ved å sjekke den routeren den er koblet til og at det kan være mer strict på den andre routeren (som jeg har fått fra isp). Jeg har nå satt min router i DMZ og skal prøve igjen senere, men noen som vet om dette kan være et problem? Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 har dette problemet selv, skjer bare med mw2. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Hender det at det funker? For tidligere har vi fått det til, men igår var det helt umulig. Sist når vi fikk det til hadde vi en 3.mann med, vet ikke om det kan innvirke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå