Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Da skriver du inn: cd F:\Documents and Settings\Admin\Mine dokumenter\Mine bilder\Massen\jess jess\hissi attrib +a filnavn.doc Enter etter hver linje (hissi og filnavn.doc). Er langt fra sikkert at det funker da. Endret 27. januar 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 får feil parameterformat..? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 står ingen tilgang.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sorry, da har jeg ikke noe bedre forslag. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 ok.. men hva er det attrib + gjør? låser opp filen? Tusen takk for hjelpen=) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er filen stor? Du kan sikkert sende den til meg, så kan jeg prøve å knekke den opp. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ja gjerne! Hvordan vil du jeg skal sende den? Mail? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Legg den heller ut her, så kan flere prøve. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Du må nok bruke icacls for å få alt det enkelt under din kontroll. Feks: Først noterer du ned path til folder som inneholder det du skal få kontroll over. Jeg nevner folder siden du vil så gjerne få kontroll over alt inni der. Ellers du får kontroll over alt på disken med å bruke stasjons bokstaven og * , som vist nedenfor. Først åpne cmd as admin icacls X:\* /grant pcnavndin\usernavdin:F /T (X: er da bokstaven til disken) ellers se litt på det her, slik at du korrigerer commando hvis du får feilreturn. http://support.microsoft.com/kb/919240 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå