Gå til innhold

Kan ikke åpne dokumentet. Brukeren har ikke tilgangsrettigheter

mfb

Anbefalte innlegg

Pc-en til en kompis krasja helt, og jeg har putta harddisken fra laptopen hans i et kabinett, som jeg koblet til min egen laptop. Han har en mappe med bilder og filmer jeg ikke får åpnet, og som han selv på sin nye laptop heller ikke får åpnet. Får bare denne beskjeden: kan ikke åpne dokumentet. brukeren har ikke tilgangsrettigheter.

Hva skyldes dette? Hvordan får jeg tilgang til mappen og undermappene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det funker å gå på egenskaper til mappen, security også legge til bruker og passord. Deretter åpne mappa.

Jeg har prøvd alt dette.. Tror jeg. Men ingenting funker. Jeg har dog Windows Office 2003, og kompisen min hadde vel en nyere versjon av Office. Kan dette ha noe å si? Finnes det noen annen løsning? Og kan dere da forklare det i step by step? Så blir jeg veldig glad=) Det er filer av stor affeksjonsverdi som jeg ikke får åpnet..

Lenke til kommentar
Mulig det funker å gå på egenskaper til mappen, security også legge til bruker og passord. Deretter åpne mappa.

Jeg har prøvd alt dette.. Tror jeg. Men ingenting funker. Jeg har dog Windows Office 2003, og kompisen min hadde vel en nyere versjon av Office. Kan dette ha noe å si? Finnes det noen annen løsning? Og kan dere da forklare det i step by step? Så blir jeg veldig glad=) Det er filer av stor affeksjonsverdi som jeg ikke får åpnet..

Office 2007 er selvsagt bakoverkompatibelt, så det er nok ikke problemet hvis det er åpning av Office dokumenter.

Er uansett sikker på at forslaget mitt fungerer. Prøv igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...