Gå til innhold

FotoKnudsen Pro stenger dørene

Anbefalte innlegg

Du mener sånne "forståsegpåere" som ikke tar til takke med "Garantien på 1 år er gått ut" når man spør om reklamasjon på et produkt som har 5 års reklamasjonsrett? ;)

Det er ikke alltid like behagelig å konfrontere de bak disken med reklamasjonssaker. Særlig når det er kjøpelystne kunder som venter på oppmerksomhet fra selgeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FotoVideo har ikke sagt noe om hvor og når varene skal selges, hvilke deler av vareutvalget som blir sterkt rabattert og hvor store rabattene blir.

Vent på ny beskjed.

Jøss. Hvordan vet du at de rabatterer produktene og ikke selger dem for full pris siden det er svært mye uåpnede varer?

Lenke til kommentar
Jøss. Hvordan vet du at de rabatterer produktene og ikke selger dem for full pris siden det er svært mye uåpnede varer?
FotoVideo hadde jo uttalt at de skulle selge unna en del til rabatterte priser, og Simen1 presiserer jo "hvilke deler av vareutvalget"...

En god del av produktene vil bli lagt ut til svært reduserte priser så fort vi har dette klart.
Lenke til kommentar

Det er jo interessant at alle synes det er synd at en butikk som ingen bruker legges ned. Vel - de var rett og slett ganske dyre. Og da jeg spurte om de hadde Sigma-optikk så var nesa rett i været; det sier meg at de nok var mer snobbete enn proffe.

Japan Photo og FotoVideo har knekket koden: De kan konkurrere med nettsjappene på pris. Det koster av og til en femtilapp ekstra (som er imaginær, fordi frakten fort koster mer enn en femtilapp fra nettsjappene), men stort sett kan jeg stikke innom og impulskjøpe og vite at jeg ikke blir lurt.

Fotoutstyr á la optikk og speilrefleks skal ikke kjøpes kun utifra specs, forresten: De er verktøy; ting som søker, autofokus, grep etc spiller en vesentlig rolle i tillegg til det 1/3-steget med økt dynamisk omfang.

Lenke til kommentar

Jeg opplever FotoKnudsen (spesifikt den i Oslo City) som dyrere enn konkurrentene (spesifikt FotoVideo i Møllergata og Japan Photo i Byporten). Og da er det jo ikke det store poenget hvis man ikke kan kompensere med gode kunnskaper og god service.

FotoVideo er jo også et kapittel for seg, å gå dit en lørdag er å kaste bort et par timer med å stå i virtuell kø hvis man ikke bare skal ha noe rett fra hyllene og betale i den (potensielt bemannede) hurtigkassa...

Er det noe rart Google + prissammenligningstjeneste + nettbutikk foretrekkes?

Endret av JadedGamer
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...