Gå til innhold

Irritert over melke kartong tørking.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det er noen som har noen ideer for hva man kan gjøre med denne stadige opphopingen av melkekartonger. De ser ikke videre pene ut på kjøkkenbenken og det tar en stund før de har tørket. I en større familieblir det alltid liggende 2-4 kartonger på tørk. Jeg vil helst ikke ha de der. Jeg tenkte derfor på om det finnes noe som jeg kunne for eksempel helt melken og juicen opp i slik at jeg kunne blitt ferdig med kartongene på en dag. Jeg tenkte mugge kanskje, men de er litt store og jeg vet ikke om det vil påvirke holdbarheten hvis de står i kjøleskap uten lokk. Hadde vært fint rett og slett med enslags glass beholder på størrelse med en 1.5 liters melkekartong som har lik form og kan settes i døren på kjøleskapet, men helst noe som kan legges flat også.

Eller om det fantes en sånn søppel system hvor man kan henge melkekartonger på tørk inn under vasken for eksempel?

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, har ikke lyst til å bruke plast, men kanskje jeg får kjøpe noen noen ordinære glassflasker da, men hadde vært bedre med noe som er lit bedre tilpasset kjøleskapet og som er formet slik at det rommer litt mer.

Men takk for linkene. Blir da melk og juice i glass flasker hos oss :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...