Gå til innhold

Open Office bytte default font size på Table

DNA

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med Open Office, jeg har prøvd alt mulig og prøvd å google det, men ingenting fungerer.

Når jeg skal skrive noe i en Table så kommer det alltid 14 i størrelse i default noe som fører til at når jeg da tar og bytter til 10 i størrelse så blir ruten like høy noe som fører til at teksten ligger igjen oppe med et mellomrom nede.

Det jeg vil er at den skal være like stor som at skriftstørrelse 10 kan passe inn der ved default.

Hadde vært fint med svar snarest, skal levere inn snart.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan endre kva som er standard tekststorleik i tabellar:

Klikk i tabellen, so markøren står i ei celle, og trykk F11, eller velg Format --> Stilhandsamar, for å opne stilhandsamaren (Style Manager på engelsk, om eg hugser rett). Då vil truleg ein stil som heiter «Tabellinnhald» vere merka. Høgreklikk på den, vel Rediger, og sjå under fana Skrift. Om du endrer skriftstorleiken her frå 14 til 10, vil høgda til radene tilpasse seg til den storleiken.

Det same skjer for den saks skuld om du merker heile tabellen og so endrer storleiken, i staden for å merke innhaldet til ei enkeltcelle, og endre storleiken.

(Slik var iallfall oppførselen til Writer når eg testa no i Kubuntu, versjon 3.1.1 av OOo.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...