erlhau Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) er det noen flere som har pinne dyr, blad dyr, kneler eller lignende? jeg har to pinne dyr. er det noen tips og triks for og få de til og legge egg? noen som om butikker med noe utvalg når det gjelder lignende dyr i vestfold, telemark,buskerud, oslo området? Endret 27. januar 2010 av erlhau Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 er det noen flere som har pinne dyr, blad dyr, kneler eller lignende? jeg har to pinne dyr. er det noen tips og triks for og få de til og legge egg? noen som om butikker med noe utvalg når det gjelder lignende dyr i vestfold, telemark,buskerud, oslo området? Oslo zoosenter har pinnedyr og knelere til salgs. Sikker på at du har gutt og jente, for pinnedyr formerer seg som gale. er det noen flere som har pinne dyr, blad dyr, kneler eller lignende? jeg har to pinne dyr. er det noen tips og triks for og få de til og legge egg? noen som om butikker med noe utvalg når det gjelder lignende dyr i vestfold, telemark,buskerud, oslo området? Oslo zoosenter har pinnedyr og knelere til salgs. Sikker på at du har gutt og jente, for pinnedyr formerer seg som gale. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Om du har gutt og jente er det bare å vente. De er ille. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tro meg.. Egg er ikke noe du ønsker Du kommer til å få hundevis til slutt. Pinnedyret blir røde på bena før egglegging, eller noe. Men det behøver vel ikke å være en mann, blant damene, for at de skal legge egg? Jeg mener å ha lest at de kan legge egg på egenhånd. En slags jomfrufødsel.. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvis de legger egg uten å ha en hann, så lager de egentlig bare en klone av seg selv eller et ubefruktet egg. Noen arter er også tvekjønnede, så alle sammen spruter det egg utav. Lenke til kommentar
Ms.Rabbit Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde en gang to pinnedyr på deling med en venninne, helt til jeg fikk angst for dem. Ga dem vekk til en nerd i klassen. Gotta love those geeks. De er vel tvekjøkkende og formerer seg på egenhånd? Det var grunnen til at en av pinnedyrene vi hadde het Frank Josephine. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hadde pinne dyr for ett par månder siden, alle la egg som faen. sikkert 300 egg. bare ga de bort jeg Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg foretrekker knelere... Hvis du har for mange så putter du bare 2 i samme bur Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 hvor lang tid tar det føre eggene klekkes? vietnams pinnedyr Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 hvor lang tid tar det føre eggene klekkes? vietnams pinnedyr Anbefaler og sjekke siden Reptilfreaks, der kan de mye om leddyr, pinnedyr og reptiler som kanskje kan gi deg et fullgodt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå