fergie Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hallo. Har dere noen øvelser du kan bruke til å trene rygg og nakke uten tilgjelgelige apparater og trenigsstudio? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Chins for ryggen og finn deg noe tungt som du kan løfte shrugs med. Lenke til kommentar
fergie Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Har du manualer? ja, jeg har manualer. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Fysioterapauten min lærte meg en som funket knall for min stive nakke. Øvelsen kan gjøres hvor som helst, men gjøres muligens best stående. Den går ut på å presse haka ned og inn/bakover mot halsen, samtidig med at man presser hodet bakover. Dernest holder du denne posisjonen i ca. 10 sekunder, tar en liten pause, fortsetter dernest så lenge du behøver for å få uttelling. Håper det var forståelig.. Endret 27. januar 2010 av J-Core Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ja, jeg har manualer. enarmet roing og foroverbøy roing med manualer. Eller som tidligere sagt, chins Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Rygg: Markløft Chins/pull ups Nedtrekk Roing (sittende, stående) Nakke: Shrugs ' mange av øvelsene jeg nevnet oppe trener nakke også. Endret 28. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå