Hanrahan Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Har et spørsmål til dere smartinger på diksusjon.no. Lurer på hva slags stoffer som finnes i godteritypen saltsild/djurgården/sure skaller? Jeg opplever nemlig ofte sterk svimmelhet hvis jeg spiser for mye av slike, og en gang besvimte jeg. Er det et stoff i disse godteriene som kan påvirke dette? Ser frem til svar. Mvh Hanna:) Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hva er innholdet i disse? Står gjerne bakpå posen, sannsynligvis er det en overvekt av E-numre Hvis du har en pose saltsild, hadde det vært kjekt om du posta innholdsfortegnelsen her. Så kan man se hva man evt vet om de forskjellige stoffene. Forøvrig ser jeg ingen grunn til å spise slikt søppel Endret 27. januar 2010 av jonlem Lenke til kommentar
Hanrahan Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Mye salt? besvimer man av for mye salt? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg begynner hvertfall å kaldsvette noe jævlig når jeg spiser godteri med salt. Kjennes ut som om jeg er på tur til å besvime ja. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En allergisk reaksjon mot ett eller flere av stoffene i produktet kanskje? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kan godt være saltet som gjør det Salt er som regel sinnsykelig usunt i store mengder Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Tror heller det er noen tilsetningsstoffer som reageres på. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei!Har et spørsmål til dere smartinger på diksusjon.no. Lurer på hva slags stoffer som finnes i godteritypen saltsild/djurgården/sure skaller? Jeg opplever nemlig ofte sterk svimmelhet hvis jeg spiser for mye av slike, og en gang besvimte jeg. Er det et stoff i disse godteriene som kan påvirke dette? Ser frem til svar. Mvh Hanna:) Bare ikke spis saltsild. Om du besvimer av det er det en stor sjans for at du er allergisk mot ett av stoffene som er tilsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå