ÅdneD Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Bruker: Eksistensiel Utfordring: Eg skal prøva å ta bilder med vinterstemmning, både ute og inne. Eg skal forsøka å gjennspegla stemmninga best mulig. Deltakernivå: Ivrig: Vil ta bilder i henhold til tema hver dag; men tar andre bilder også. Et bilde postes hver dag. Utstyr: D60, 18-55mm, 50mm f1.8, 28-105mm og SB400 Tilleggsutfordringer: Kamera skal stå låst på M heile veka, som resten av året. Endret 27. januar 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Dag 1. Eg kom nett heim frå ein koselig kveld med kakkebaking og -spising, idet eg kom inn på hybelen kom eg på at eg måtte ta bilde til utfordringa. Det blir litt sisteliten idag, eg skal prøva å gjera det betre i morgon. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du er ikke den eneste som kommer med en liten nødløsning i dag, som jeg forøvrig synes du gjorde bra. Det eneste jeg kunne ønsket for å få litt mer vinterstemning, er røyk fra koppen. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Dag 2. Dagens gjeremål: - Dusja - Frukost - Skule - Forfølga gammal dama i pels - Middag - Sova Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Dag 3. Eg blei distrahert av frøkna som er avbilda, så her kjem nok ei nødløysing. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Me fotograferte på skulen idag. Eg syns eg fekk eit ganske bra bilete av skulen sitt "symbol" i motlys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå