HCG Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er ikke akkurat hacket. http://www.nextgenupdate.com/forums/playst...hink-again.html Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Vel, hvis jeg skal velge hvem som har størts troverdighet av geohot og "[iW©™] Croke-_" med sin overdrevne bruk av utropstegn og en ellers heller dårlig evne til å uttrykke seg, så vet jeg hvem jeg velger. Når det er sagt, så er jeg enig i noe av det. "PS3-OS" er man kanskje ikke noe nærmere å ha hacke eller forstå, men selve hardwaren, og muligheten til å kjøre egen kode på den utenfor PS3-OS med full tilgang til maskinvaren er en annen sak, og det håper jeg geohot har klart - i følge ham selv kan man jo ved hjelp av hacken hans kjøre usignert kode med low-level access på maskinvaren, så da får vi håpe han snakker sant. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er nok langt fler enn "noen få" som håper dette skal hjelpe piratkopiering. Og "lyssky nerder"? Snakk om fordomsfull artikkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nja. Selve artikkelen var vel ikke så fordomsfull. Bare det lille utspillet der Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så, noe nytt på denne saken? Var det noe hold i påstandene og er det noen som faktisk prøver å lage noe homebrew? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 ærsj håper virkelig ikke dette går. Homebrew hadde vært kult, men så alt for mange hadde brukt det til å laste ned spill :\ Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sony disabler vel alt av USB som ikke heter "Sony" da. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det ryktes at det kommer SNES emulator snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg