Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg syntes det er utrolig hyggelig når folk begynner med personangrep når de ubegrunet argumenterer for noe. men...ja, men ikke noe fanatisk. uansett så måtte jeg kjøre ccleaner igår fordi det var et bilde som ikke hadde oppdatert seg som jeg måtte se Vel, du hadde jo feil. Det var den ferdige versjonen som lå ute. Man kan til og med pre-loade BC2 fra EA DM nå. Som jeg skrev tidligere, de bygger ikke den ferdige versjonen dagen før release, så sender rundt til heleverden Off topic, kjører du firefox kan du bruke ctrl+F5 for å oppdatere siden sikkelig. (Da fjernes cookies etc) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Siden BC2 er ute av beta, foreslås det å fortsette diskusjoner her Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Siden BC2 er ute av beta, foreslås det å fortsette diskusjoner her Tror vi som har postet her siden starten blir siden (etter min mening) vi har en god tone, trives i samme topic osv. (: Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ahh, da installerer jeg. : D Måtte jo ta en printscreen. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 får ikke laste ned fra steam før 4 mars tror jeg :/ sku ha kjøpt d på EA store ja Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Må man betale i kr hos EAstore? Blir vel billigere om man kan betale i dollar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ahh, da installerer jeg. : D Måtte jo ta en printscreen. Velkommen etter ^^ Må man betale i kr hos EAstore? Blir vel billigere om man kan betale i dollar EA Store er veldig flinke til å få priser så og si like i alle land i motsetning til steam. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 får ikke laste ned fra steam før 4 mars tror jeg :/ sku ha kjøpt d på EA store ja Du får ikke spille noe før om du kjøper fra EA Store. Det åpnes "samtidig" når man skal logge inn på EA Kontoen ingame Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ja d veit je, men sku gjerne hatt spillet ferdig nedlasta til 4 mars istedet for å starte å laste det ned da alle andre allerede kan begynne å spille. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Betaen er nå over, og da tror jeg denne tråden skal få hvile. Videre diskusjon kan tas her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1140652 Evt så oppfordrer jeg til å åpne nye tråder for sosial spilling, om dette ønskes . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg