Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Det virker som om det er noe fryktelig rart med in-game/application controlled AA/AF. Når jeg stiller det ingame kan jeg bruke maks 2/4, mens hvis jeg stiller det i nvidia control panel manuelt kan jeg bruke 16/16Q uten problemer og grafikken er nydelig på DX10. Skulle trodd spillet støtter det, men virker ikke som om spillet oppfatter at jeg har to skjermkort...

Lenke til kommentar

Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen

Kilde?

jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på...

 

Det er bare bullshit ;)

For all del, hvis du vil tro at du spiller den fullstendige utgaven så får du bare gjøre det, men vi vet begge hva som er sant :)

Lenke til kommentar

Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen

Kilde?

jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på...

Det er bare bullshit ;)

For all del, hvis du vil tro at du spiller den fullstendige utgaven så får du bare gjøre det, men vi vet begge hva som er sant :)

 

Jeg gamer den ikke, men alt tilsier at det er en fullversjon om det ikke er det kommer den er ny rls fra scene om noen dager, noe som ikke vil skjer fordi det er en fullversjon..

 

Fullversjonen er nok den folk får tak i nå.

 

Nei, så klar ikke, halo? Dette er ikke ett spill med superkrefter, det er som alle andre spill butikker får de inn før oss. Det er 15 timer til rls og du tror de produserer og sender ute ALLE nå? Men som sagt butikker får ting før fikk selv Bioshock og Halo 3 én uke før rls og Crysis 3 dager før ;)

Lenke til kommentar

Når jeg kjører DX11 er det av og til smålag. Er ikke FPS-lag. Med DX9 er alt helt fint. Fullversjonen av BF:BC2. Har avinstallert drivere og installert ny versjon av DX uten hell. Vet noen hva problemet er?

 

Uhm? At skjermkortet ditt rett og slett ikke drar spillet på max?

Lenke til kommentar

Når jeg kjører DX11 er det av og til smålag. Er ikke FPS-lag. Med DX9 er alt helt fint. Fullversjonen av BF:BC2. Har avinstallert drivere og installert ny versjon av DX uten hell. Vet noen hva problemet er?

 

Uhm? At skjermkortet ditt rett og slett ikke drar spillet på max?

 

Har aldri under 50 FPS i fraps.

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

har ikke gidd å gå gjennom alle bokmerkene bare for å overbevise dere at jeg har rett når jeg har det alikevel

Tror ikke du helt vet hvordan dette fungerer..

 

Er du tilfeldigvis veldig religiøs også?

 

Det som er rart er at det samme skjer ved lavere grafikk.

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...