Crazy_Man Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Kilde? jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på... Endret 28. februar 2010 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er noe nettleseren gjør for deg! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, men det er i USA. Jeg har kjøpt fra EA store, teller det for meg da? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 har ikke gidd å gå gjennom alle bokmerkene bare for å overbevise dere at jeg har rett når jeg har det alikevel Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Kilde? jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på... Det er bare bullshit Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hm. Det virker som om det er noe fryktelig rart med in-game/application controlled AA/AF. Når jeg stiller det ingame kan jeg bruke maks 2/4, mens hvis jeg stiller det i nvidia control panel manuelt kan jeg bruke 16/16Q uten problemer og grafikken er nydelig på DX10. Skulle trodd spillet støtter det, men virker ikke som om spillet oppfatter at jeg har to skjermkort... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper jeg får det noen dager før. Skjedd før, kan skje igjen! Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Kilde? jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på... Det er bare bullshit For all del, hvis du vil tro at du spiller den fullstendige utgaven så får du bare gjøre det, men vi vet begge hva som er sant Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fullversjonen er nok den folk får tak i nå. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er det mulig å spille multiplayer aleine med BOTS? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei, når man i det hele tatt rører en knapp som har noe med MP å gjøre så kommer det opp en sånn login boks. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Noen som har svaret på spørsmålet mitt om EA downloader? Lurer på om jeg kan laste ned spillet på Tirsdag siden jeg har kjøpt fra EA store? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Det er vel bare å forsøke. Funker det så funker det. Endret 28. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som har svaret på spørsmålet mitt om EA downloader? Lurer på om jeg kan laste ned spillet på Tirsdag siden jeg har kjøpt fra EA store? Tror releasen er Onsdag eller Torsdag for oss i europa. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Kilde? jeg har ikke som vane å kopiere alle urlene jeg er inne på... Det er bare bullshit For all del, hvis du vil tro at du spiller den fullstendige utgaven så får du bare gjøre det, men vi vet begge hva som er sant Jeg gamer den ikke, men alt tilsier at det er en fullversjon om det ikke er det kommer den er ny rls fra scene om noen dager, noe som ikke vil skjer fordi det er en fullversjon.. Fullversjonen er nok den folk får tak i nå. Nei, så klar ikke, halo? Dette er ikke ett spill med superkrefter, det er som alle andre spill butikker får de inn før oss. Det er 15 timer til rls og du tror de produserer og sender ute ALLE nå? Men som sagt butikker får ting før fikk selv Bioshock og Halo 3 én uke før rls og Crysis 3 dager før Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Når jeg kjører DX11 er det av og til smålag. Er ikke FPS-lag. Med DX9 er alt helt fint. Fullversjonen av BF:BC2. Har avinstallert drivere og installert ny versjon av DX uten hell. Vet noen hva problemet er? Endret 1. mars 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når jeg kjører DX11 er det av og til smålag. Er ikke FPS-lag. Med DX9 er alt helt fint. Fullversjonen av BF:BC2. Har avinstallert drivere og installert ny versjon av DX uten hell. Vet noen hva problemet er? Uhm? At skjermkortet ditt rett og slett ikke drar spillet på max? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Når jeg kjører DX11 er det av og til smålag. Er ikke FPS-lag. Med DX9 er alt helt fint. Fullversjonen av BF:BC2. Har avinstallert drivere og installert ny versjon av DX uten hell. Vet noen hva problemet er? Uhm? At skjermkortet ditt rett og slett ikke drar spillet på max? Har aldri under 50 FPS i fraps. Endret 1. mars 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Monday Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 har ikke gidd å gå gjennom alle bokmerkene bare for å overbevise dere at jeg har rett når jeg har det alikevel Tror ikke du helt vet hvordan dette fungerer.. Er du tilfeldigvis veldig religiøs også? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) har ikke gidd å gå gjennom alle bokmerkene bare for å overbevise dere at jeg har rett når jeg har det alikevel Tror ikke du helt vet hvordan dette fungerer.. Er du tilfeldigvis veldig religiøs også? Det som er rart er at det samme skjer ved lavere grafikk. Endret 1. mars 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg