Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spiller på medium/high uten AA/AF i spillet, har 8x på begge i ATI driveren. Aner ikke hvilken FPS jeg har, det er spillbart. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente. Ja hallo? Du ser ikke hvordan dette fungerer? Wtf? hva fungerer ? Det at folk laster ned spillet 4 dager før det kommer ut og har allerede bestilt det, det forstår jeg. Ikke snakk til meg som om jeg er en idiot. ; D Men for svarte da mann, du skriver jo at du lurer på hvorfor folk som betaler ikke gidder og vente og laster ned singleplayeren allerede nå? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har kjøpt spillet jeg å så skjønner ikke hva du loker med. Skjønner ikke hva du "loker" med. Jeg ga creds til blashyrkh for hans holdning. Jeg venter også på release. Du responderte som om at det var greit at folk lastet ned pirat... -korriger meg om jeg har misforstått. Jeg kjønner at du har betalt - jeg har aldri påstått noe annet. En gang til: -jeg sikter til de som ikke betaler for morroa! PS: Hva betyr egentlig "loker"? Du quote meg Jeg mener ikke piratkopiering er greit men når man har betalt for ett spill så ser jeg ikke noe problem å anskaffe seg det i flere formater. Så lenge du ikke bryter lisensavtalen din så har du ikke piratkopiert det har du vel? Og ettersom du har en lisens så.. loker = roter Uansett ettersom Battlefield Bad Company 2 bruker SecuROM på en annen måte en Bioshock, så er det åpnet for å ta backup av spillet :-D Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 På betaen hadde jeg alt på max 1920*1080, og ikke noe lagg uansett hva som skjedde, men så har jeg veldig kraftig skjermkort også da XD Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Kilde? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan er grafikken fra Beta og fullversjonen da? På div. gameplay videoer på youtube ser jo grafikken extremt mye bedre ut enn hva den var i Betaen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Til dere som laster ned for å teste ut om spillet for å se om dere kan kjøre det så er ikke den nedlastbare den ferdige versjonen Jo det er den. Du tror vel ikke at de masseproduserer BC2 kopier til alle butikker i verden dagen før release? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, for de har ikke skrevet noe om versjon nummer i nfo fila, og når de ikke gjør det er det retail. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente. Ja hallo? Du ser ikke hvordan dette fungerer? Wtf? hva fungerer ? Det at folk laster ned spillet 4 dager før det kommer ut og har allerede bestilt det, det forstår jeg. Ikke snakk til meg som om jeg er en idiot. ; D Men for svarte da mann, du skriver jo at du lurer på hvorfor folk som betaler ikke gidder og vente og laster ned singleplayeren allerede nå? Ja hvorfor gjør man det? Hvorfor bruke netthastighet på et spill som du vet at er på vei i posten. Jeg synes det er rett og slett dumt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente. Ja hallo? Du ser ikke hvordan dette fungerer? Wtf? hva fungerer ? Det at folk laster ned spillet 4 dager før det kommer ut og har allerede bestilt det, det forstår jeg. Ikke snakk til meg som om jeg er en idiot. ; D Men for svarte da mann, du skriver jo at du lurer på hvorfor folk som betaler ikke gidder og vente og laster ned singleplayeren allerede nå? Ja hvorfor gjør man det? Hvorfor bruke netthastighet på et spill som du vet at er på vei i posten. Jeg synes det er rett og slett dumt. Ja, men nå er det ikke sånn at vi betaler for hver Mb vi laster ned. 50 minutter tok nedlastninga, den tiden brukte jeg på en episode av 24... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente. Ja hallo? Du ser ikke hvordan dette fungerer? Wtf? hva fungerer ? Det at folk laster ned spillet 4 dager før det kommer ut og har allerede bestilt det, det forstår jeg. Ikke snakk til meg som om jeg er en idiot. ; D Men for svarte da mann, du skriver jo at du lurer på hvorfor folk som betaler ikke gidder og vente og laster ned singleplayeren allerede nå? Ja hvorfor gjør man det? Hvorfor bruke netthastighet på et spill som du vet at er på vei i posten. Jeg synes det er rett og slett dumt. Ja, men nå er det ikke sånn at vi betaler for hver Mb vi laster ned. 50 minutter tok nedlastninga, den tiden brukte jeg på en episode av 24... Jaja, det er nå deres valg. ^^ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Men når jeg tenker på det så er det liten vits å laste det ned. Får bare spilt single playeren uansett. Det er multiplayeren som gjelder! Kommer sikkert bare til å gå igjennom SP på Xbox 360 for achievementsa. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hehe. ^^ Spillet kommer jo ut på Tirsdag. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tirsdag? Var det ikke på torsdag? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det står på hjemmesiden at det er Tirsdag. :O http://badcompany2.ea.com/ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, men det er i USA. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 mens vi venter på BF BC2 Har mekket sammen alle BF BC1 klips her: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=107642&hl= fikk meg en lang og god latter i natt :-) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvordan er grafikken fra Beta og fullversjonen da? På div. gameplay videoer på youtube ser jo grafikken extremt mye bedre ut enn hva den var i Betaen. Jeg tror ikke det er noen forskjell. De banene hvor det ikke er snø ser sykt bra ut. Snøbrettene er like triste i grafikken som beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg