Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da burde de skjerpe seg da og ikke holder spillet tilbake.

 

Dette må da være en av tidenes tynneste argument for å ikke støtte opp om gode spill-utviklere.

Du klarer altså ikke å vente til releasedato?

Ehh? Du snakker om? Har jo preordera spillet for en måned siden.

Gjør jo ingen forskjell om folk spiller singleplayeren imens de venter på at multiplayern skal bli aktivert.

Lenke til kommentar

Ehh? Du snakker om? Har jo preordera spillet for en måned siden.

Gjør jo ingen forskjell om folk spiller singleplayeren imens de venter på at multiplayern skal bli aktivert.

 

Jeg snakker ikke om deg. Jeg snakker om de som ikke betaler...

 

Jeg har kjøpt spillet jeg å så skjønner ikke hva du loker med.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente.

Ja hallo? Du ser ikke hvordan dette fungerer?

 

Wtf? hva fungerer ? Det at folk laster ned spillet 4 dager før det kommer ut og har allerede bestilt det, det forstår jeg. Ikke snakk til meg som om jeg er en idiot. ; D

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt spillet jeg å så skjønner ikke hva du loker med.

 

Skjønner ikke hva du "loker" med.

Jeg ga creds til blashyrkh for hans holdning. Jeg venter også på release.

Du responderte som om at det var greit at folk lastet ned pirat... -korriger meg om jeg har misforstått. Jeg kjønner at du har betalt - jeg har aldri påstått noe annet.

En gang til: -jeg sikter til de som ikke betaler for morroa!

 

PS: Hva betyr egentlig "loker"?

 

;)

Lenke til kommentar

Ingen spoilere har, bare litt info om selve spillet (PC) og ikke om missons etc.

 

Spillt en 3-4 timer nå på SP. Spillet krever absolutt ikke noe mindre enn BETA og er fortsatt sykt tungt å kjøre. Med 2x GTX 275 i en i7 920 rigg klarer jeg maks 1680x1050, 2x AA, 4x AF "High" og da hender det fortsatt at det lagger litt innimellom. Å sette ned resolution eller quality ga heller ikke noen gevinst iforhold til mere AA/AF, måtte fortsatt klare meg med 2/4. Tror nok BF:BC2 kommer til å være en av "standardene" i benchmarks for grafikkort en god stund fremover. Skal bli spennende å se hva slags HW man trenger for å få kjørt AA/AF på maks. Tipper man må opp på GTX 295 SLi, 5870 CF eller 5970. Eller GTX 4XX når de kommer på markedet.

 

Men en positiv ting er at det er MYE bedre å skyte nå. Våpnene er mer responsive og hitboxen er ganske bra. Mye bedre presisjon også (man treffer faktisk det man skyter på). Det går fortsatt ikke å strafe mens man løper.

Lenke til kommentar

Q6600 og HD 5850 alt maks 16x AF 1980*1020 går aldri under 30 fps på SP. Ligger ca på 50-60 med v-sync på. Directx 9. Betaen lå på 40 fps med lavere innstillinger.

 

Hjvordan får du til 50-60 fps med vsync?

 

- Og hvorfor spiller du på DX9 med såppas sterkt skjermkort? : P

 

Fortsatt XP her i gården :)

Angående v-sync, hva skulle jeg ha hatt? Må uansett ha det på for å unngå tearing siden jeg spiller på TV.

Lenke til kommentar

Q6600 og HD 5850 alt maks 16x AF 1980*1020 går aldri under 30 fps på SP. Ligger ca på 50-60 med v-sync på. Directx 9. Betaen lå på 40 fps med lavere innstillinger.

 

Hjvordan får du til 50-60 fps med vsync?

 

- Og hvorfor spiller du på DX9 med såppas sterkt skjermkort? : P

 

Fortsatt XP her i gården :)

Angående v-sync, hva skulle jeg ha hatt? Må uansett ha det på for å unngå tearing siden jeg spiller på TV.

 

Nvm hele vsync spørsmålet *

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...