Merko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal laste det ned fordi jeg ikke orker å ha i disk'en når jeg spiller så trenger cracken, vet ikke hvordan det er cracked enda men håper på noe som kan mikses med originalversjon Man trenger ikke 'Crack' når du kjøper spillet. Du må bare logge inn på EA Kontoen din på nettet via BF, så slipper du CD fra da. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal uansett ha det cracked liggende om det skjer noe kuk med CD'en min fordi de har jo gjort den "anti-backupable" fordi de bruker SecuROM. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Om du bare skal ha cracken trenger du ikke laste ned hele spillet vettu. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Om du bare skal ha cracken trenger du ikke laste ned hele spillet vettu. Crack-only er stygt og som sagt trenger jeg den som backup ettersom de har vært retarted nok til å bruke SecuROM Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal laste det ned fordi jeg ikke orker å ha i disk'en når jeg spiller så trenger cracken, vet ikke hvordan det er cracked enda men håper på noe som kan mikses med originalversjon Man trenger ikke 'Crack' når du kjøper spillet. Du må bare logge inn på EA Kontoen din på nettet via BF, så slipper du CD fra da. Evt Steam Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Laster det like greit ned jeg. Jada jeg er en stor slem pirat, men jeg har bestilt spillet både på Xbox 360 og PC uansett. Kan ikke se for med DICE taper noe på det. WIN WIN Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Steam er noe alvorlig dritt. Testa demo på xbox men jeg suger alvorlig i gamepad MP, var digg med tank og UAV da Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det eneste Steam er dårlig på er prisene, dessverre. Sier vel sitt når det koster ca dobbelt så mye for det nye Total War spillet å kjøpe det der i stedet for play.com. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg skal laste det ned fordi jeg ikke orker å ha i disk'en når jeg spiller så trenger cracken, vet ikke hvordan det er cracked enda men håper på noe som kan mikses med originalversjon Man trenger ikke 'Crack' når du kjøper spillet. Du må bare logge inn på EA Kontoen din på nettet via BF, så slipper du CD fra da. Evt Steam Funker om du kjøper fra Steam ja, men du kan ikke kjøpe andre plasser, så legge inn CD-Keyen inn på Steam. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Singel playeren er bra. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Singel playeren er bra. Du får holde dine spoiler om singel playeren for deg selv til spillet er ute Sikkert ikke alle som vil vite noe før de spiller selv. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, jeg spoila vel kanskje litt for mye der ja. Beklager. Spoilertag neste gang da! Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Lurer på hvorfor dere laster ned spillet egentlig... Betaler 400 - 500 kr for spillet men gidder ikke vente. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er 4 dagers ventetid.... Skjønner ikke at dere gidder Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er 4 dagers ventetid.... Skjønner ikke at dere gidder WOw, ja sikkerlig anstrengende og trykke download, virkelig. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 jeg skulle bare se om pcn min klarte det sånn nogelunde jeg, orker ikke svi av 500 spenn uten at pcn klarer det blir vel en upgrade nærmere sommern, (om jeg ikke svir av for mye på fyll&fanteri :/) da blir det innkjøp av BC2! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er 4 dagers ventetid.... Skjønner ikke at dere gidder WOw, ja sikkerlig anstrengende og trykke download, virkelig. For så å måtte avinstallere det 3 dager senere og installere på nytt og kanskje støte på problemer med DRM'en. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Samma faen om jeg spiller det nå eller om jeg venter. Har uansett betalt for 2 spill. Absolutt ingen som taper på det. Uansett så er det multiplayeren som gjelder for min del, men singleplayeren er faktisk utrolig bra. Mye bedre enn MW2 sin i min mening. Et sitat fra en random i spillet: "They'll just send in some special ops guys with some pussy ass heartbeat sensors" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg