Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg skal laste det ned fordi jeg ikke orker å ha i disk'en når jeg spiller så trenger cracken, vet ikke hvordan det er cracked enda men håper på noe som kan mikses med originalversjon :D

Man trenger ikke 'Crack' når du kjøper spillet.

Du må bare logge inn på EA Kontoen din på nettet via BF, så slipper du CD fra da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal laste det ned fordi jeg ikke orker å ha i disk'en når jeg spiller så trenger cracken, vet ikke hvordan det er cracked enda men håper på noe som kan mikses med originalversjon :D

Du må bare logge inn på EA Kontoen din på nettet via BF, så slipper du CD fra da.

Evt Steam :)

Lenke til kommentar

Evt Steam :)

Funker om du kjøper fra Steam ja, men du kan ikke kjøpe andre plasser, så legge inn CD-Keyen inn på Steam.

Lenke til kommentar

Samma faen om jeg spiller det nå eller om jeg venter. Har uansett betalt for 2 spill. Absolutt ingen som taper på det.

Uansett så er det multiplayeren som gjelder for min del, men singleplayeren er faktisk utrolig bra. Mye bedre enn MW2 sin i min mening.

Et sitat fra en random i spillet: "They'll just send in some special ops guys with some pussy ass heartbeat sensors"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...