Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Destruction greiene er jævlig fete. Jeg og en kompis var defenders og lå under "sniper-hill". Er jo veldig fokusert på det som skjer forran meg og etter en god stund legger jeg merke til at veien bak meg er helt borte, ikke spor etter veien i det hele tatt. Begynte å lure med en gang på hvor jeg egentlig var hen for jeg kjente meg ikke igjen :p

 

Men map pack på release er jo awesome sause.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert :)

 

Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL :D

Epic er vel bare fornavnet :)

 

Første jeg gjør når jeg starter som forsvarer på det mappet, er å slå ned det meste av gjerder fordi jeg hater dem. hater å havne i skuddveksling uten rømningsvei. Skjønner hva de er for, men føler de er mer i veien, enn hva de er godt for.

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar

Irriterer meg veldig at jeg ikke fikk prøvd betaen i det hele tatt. SÅ klart måtte skjermkortet streike dagen etter betaen ble sluppet. Og gud vet hvor lang tid det tar før det kommer tilbake fra "reperasjon". Er nesten bekymret for at det vil ta lang tid før jeg i det hele tatt får prøvd fullversjonen også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...