bikubedronning Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=y-XD8lJUv8g&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tror dette er starten på hellweek nå som betaen ble skrudd av. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) er betaen nede? Endret 25. februar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er slutt på beta. Nå må vi bare vente til releasen av fullverjsonen kommer Lenke til kommentar
zebe Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da er det vel bare å slette Beta fra steam eller hur? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jepp.. ikke mye du får brukt den til nå siden det er en helt annen versjon som blei lastes på release dagen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Destruction greiene er jævlig fete. Jeg og en kompis var defenders og lå under "sniper-hill". Er jo veldig fokusert på det som skjer forran meg og etter en god stund legger jeg merke til at veien bak meg er helt borte, ikke spor etter veien i det hele tatt. Begynte å lure med en gang på hvor jeg egentlig var hen for jeg kjente meg ikke igjen Men map pack på release er jo awesome sause. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL Epic er vel bare fornavnet Første jeg gjør når jeg starter som forsvarer på det mappet, er å slå ned det meste av gjerder fordi jeg hater dem. hater å havne i skuddveksling uten rømningsvei. Skjønner hva de er for, men føler de er mer i veien, enn hva de er godt for. Endret 25. februar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 JEG VIL HA FULLVERSJON!!! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Glede meg til eg har DVD-en framfor meg, sjølv om DVD blir mest for pynt i hyllen og spelet blir for speling spelt 24/7 Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Er vant til BF2, så jeg må bare spørre nå: Hvorfor kan man ikke veksle mellom semi og fullauto ? Var glimrende å ha dette i BF2, og jeg brukte det mye. Bare trykke 3 hver gang, så kunne jeg velge short eller long-range. Savner dette, og lurer på om det kommer ? Endret 25. februar 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 http://www.gametrailers.com/video/pc-features-battlefield-bad/62301?type=flv OK, vurderer å kjøpe ny PC for dette altså.. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Irriterer meg veldig at jeg ikke fikk prøvd betaen i det hele tatt. SÅ klart måtte skjermkortet streike dagen etter betaen ble sluppet. Og gud vet hvor lang tid det tar før det kommer tilbake fra "reperasjon". Er nesten bekymret for at det vil ta lang tid før jeg i det hele tatt får prøvd fullversjonen også.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Argh.. nå har jeg jo faktisk tid til å spille.. menmen, har vel nok å spille.. Men må være klar da spillet kommer ut!Masse mat og drikke på rommet. Skal spilles fra new game til rulletekst på en gang! (kanskje noen tissepauser) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 MÅÅÅÅ GAMMMMEEE !!!! ÆÆÆHÆHÆHUIHÆHÆ !!! Men serr jeg orker ikke leve en uke uten babisen min Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) BC2 er leaked på xbox 360 Eller, er vel kanskje ikke leaked så tett på rls'en Den er iallefall ute på nett xD Endret 26. februar 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 UUUUIIIOÆÆÆHÆHÆ !! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor mange maps blir det på fullversjonen? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 MÅÅÅÅÅÅÅ GAMMMEEE !!!!! Lenke til kommentar
Monday Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor mange maps blir det på fullversjonen? 8 maps kommer i selve spillet, så får du en kode i cd-coveret som du må skrive inn så får du laste ned 2 til, så totalt 10 maps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg