Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde kanskje se filmen, det handler ikke om å få ett godt forhold på kill/death men og faktisk spille spillet bra.

Ikke noe nytt i den videoen som jeg ikke visste fra før. Har spilt BETA siden dag 1, men selvfølgelig finnes the fragkåte fjortiser i MW2 som ikke kommer til å skjønne hvordan dem skal spille i BF:BC2 om dem begynner med det.

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men har man M95 med i ett spill, bør den være den riflen motstanderen fienden frykter mest.

Likte heller ikke hardcore i MW2. Hardcore ideen er god, men jeg føler noobs kan spille der pga det er muligheter for å score høyt med spray'n'pray.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert :)

Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL :D

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert :)

Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL :D

Samme gjorde jeg.. :p Men jeg avsluttet ikke. xD

Fikk et lite flashback fra et litt epic moment i går da jeg kapret en ATV, jeg kjørte rundt med denne maskinen en liten stud helt til jeg så en russisk recon. Så smarte meg tenkte at jeg skulle kjøre han ned, det endte med at jeg var på vei mot han og var klar til å kjøre han ned, men neida jeg traff en liten Jord haug og fløy rett over hodet hannes....

Men det endte godt og jeg skaffet meg et Headshot. :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...