zebe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei å hå alle MW2 spillere, på tide å fornye kunnskapen deres.. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Folk som er flinke i MW2 er nok flinke i BF også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei å hå alle MW2 spillere, på tide å fornye kunnskapen deres.. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Folk som er flinke i MW2 er nok flinke i BF også. Nee Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei å hå alle MW2 spillere, på tide å fornye kunnskapen deres.. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Folk som er flinke i MW2 er nok flinke i BF også. Nee Jo! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du burde kanskje se filmen, det handler ikke om å få ett godt forhold på kill/death men og faktisk spille spillet bra. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Du burde kanskje se filmen, det handler ikke om å få ett godt forhold på kill/death men og faktisk spille spillet bra. Ikke noe nytt i den videoen som jeg ikke visste fra før. Har spilt BETA siden dag 1, men selvfølgelig finnes the fragkåte fjortiser i MW2 som ikke kommer til å skjønne hvordan dem skal spille i BF:BC2 om dem begynner med det. Endret 23. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Day 1 was 1 good day... Zebe: er derfor flest mulig må melde seg inn i F.A.G.S... Endret 23. februar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Avsluttes ikke betaen i dag? Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Bare hvis i dag er Torsdag =) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) AHa. : D Endret 24. februar 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=1DNGWzutU9E Gleder meg nå Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Dreper M95 på ett skudd i Beta? Blir skuffet over realismen hvis den er det samme som m24 liksom. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir du skuffa over "realismen" (aka fun gameplay mechanics) er det bare å hoppe over på Hardcore servere hvor ting dreper deg så mye fortere etc etc. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Skjønner hva du mener, men har man M95 med i ett spill, bør den være den riflen motstanderen fienden frykter mest. Likte heller ikke hardcore i MW2. Hardcore ideen er god, men jeg føler noobs kan spille der pga det er muligheter for å score høyt med spray'n'pray. Endret 25. februar 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 "Of course it matters who got the biggest gun, but it matters hell of a lot more who's swinging it." Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 "Of course it matters who got the biggest gun, but it matters hell of a lot more who's swinging it." Du mener vel kanskje "biggest stick"? Er nok ikke så lurt å løpe rundt og vifte med en pistol. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Veldig fornøyd med betan så langt. Eneste er at jeg får litt lav framerate, men de skal fikses etterhvert Hadde et ganske epic moment i for ikke så lenge siden. Løp bak en gjerde og jeg fant ikke utgangen. Jeg ble ganske så sur og avslutta spillet. Like etterpå fant jeg ut at jeg bare kunne bruke kniven får å komme igjennom. FAIL Samme gjorde jeg.. Men jeg avsluttet ikke. xD Fikk et lite flashback fra et litt epic moment i går da jeg kapret en ATV, jeg kjørte rundt med denne maskinen en liten stud helt til jeg så en russisk recon. Så smarte meg tenkte at jeg skulle kjøre han ned, det endte med at jeg var på vei mot han og var klar til å kjøre han ned, men neida jeg traff en liten Jord haug og fløy rett over hodet hannes.... Men det endte godt og jeg skaffet meg et Headshot. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 11.00 CET. Hva er det i norsk tid? Klarer i allefall ikke å logge på nå Hadde håpet å få spille bare litt før jeg må på jobb igjen... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 11:00 CET = 11:00 Norsk tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg