Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??!

Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren..

EDIT:

Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??!

Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren..

EDIT:

Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer.

Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ?

Lenke til kommentar

EDIT:

Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ?

I Bad Company 2? Fordi det iallefall forhåpentligvis er dritbra singleplayer storymode..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...