Rudde Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nei forresten fant ut grunnen det er fordi de er så jævlig ræva at de må ha noen ekstra dager på og trene seg opp før de sender ut hard-core folka på slagmarken. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, er nok derfor. Men synd det tar så lang tid for dem å skjønne at Rush ikke team deathmatch. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 W00t slutter betaen før det slipper ut ?! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 W00t slutter betaen før det slipper ut ?! Betaen slutter den 25. Releasen kommer 03-05 mars en gang så ja.. :[ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 2 dager igjen... UUUÆÆÆÆÆÆÆHHHHH Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??! Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren.. EDIT: Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer. Endret 23. februar 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
-DiroleX- Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvordan funkerer det med nedlasting av spillet hvis jeg kjøper BC:2 på EA Store? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??! Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren.. EDIT: Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer. Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 NEEEEI! Piratkopi (USA) kommer før jeg får begynt å spille! Når jeg først kjøper et spill får jeg ikke fordel av å kunne spille tidlig??! Jaja,håper iallefall det blir lang og god singleplayer. Kjedet driten av meg i eneren.. EDIT: Om det skulle være noe fortsettelse, prøver jeg å få runna eneren før toern kommer. Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ? I Bad Company 2? Fordi det iallefall forhåpentligvis er dritbra singleplayer storymode.. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Må jo spille både singelplayer og multiplayer, singel for story og multi for fun Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Men er hovedsaklig mp spill.. :] Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Blir nok kun singelplayer da jeg ikke har internett (laptop/militæret) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tru faktisk dice vill skuffe med singelplayer menst dei vill imponere med mulitiplayer. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Tror ikke jeg, da de har jobbet 50/50 med SP og MP. Og siden MP var helt rå (I betaen hvertfall) Tror jeg SP kommer til og bli rå og. ^^ Er det ikke noen baner man spiller under 2. verdenskrig også? Så en video av det iallefall. Endret 23. februar 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 SP blir nok rå. 1'eren var bra, men litt for åpen/lite action. Dette blir nok annerledes i 2'eren med stor fokus på historie. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor skal du spille singleplayer i battlefield ? Egentlig et bra spørsmål: Singleplayer: Spille mot stut dum AI. Multiplayer: Spille mot stut dum I. Det er vel egentlig forskjellen, hehe :-) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha, Men spiller jo SP for å få storyen, samt at det greit å ha noe å gjøre vis internett er bortevekk Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Joa, skjønner den, men jeg ser fler og fler slike spill, som nedprioriterer SP så det holder. F.eks Modern Warfare 2 var jo en tragedie. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 nå er vel strengt tatt IW i seg selv, også en tragedie ;p Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei å hå alle MW2 spillere, på tide å fornye kunnskapen deres.. http://www.youtube.com/watch?v=0p4fkH9qC4M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg