Ol'H Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skal du fly må du ha joystick. Går ikke i copter med en keyboardjockey. Det går vel på efaring tenker jeg. Jeg flyr ganske så perfekt med helicopteret. :!: ..ikke skryting altså! Lover deg at du blir bedre med joystick. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Regner med at joystick fungerer fint i tanks også? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Regner med at joystick fungerer fint i tanks også? Ja, men der har man ingen fordeler av det. Det er lettere å sikte med musa. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nei, men det er sikkert morro fordi. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Kan ikke tenke meg det ernoe moro Blir som å kjøre fly\helikopter med ratt å pedaler :!: Lover deg at du blir bedre med joystick. Tviler, er allerede god nok med tastaturet\musa . Men skal ikke motsi deg at man har bedre kontroll med joystick om man er litt i startfasen. Endret 20. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ingen joystick, fail. Men ser unektelig fet ut med 3 skjermer. Må prøves. Hehe. får vente til de legger med støtte til Falcon Pistol. Da kan jeg bruke den som en slags joystick. (Klikk for større) Det er den saken helt til høyre på bildet. Veeldig god til og spille FPS Spill med. Får recoil osv. utrolig artig Niice, får helvettes god oversikt da! Specs? Q9550 2.8ghz Quad, 4gb ram og Radeon HD 5970 Joystick til kopter?? Huff nei Hyrlen Kjipt at det er en mil kant på de skjermene da Men er sikkert rått for det Joda, men de kantene glemmer man veldig fort når man spiller.. Var iallefall slik med meg. Anbefaler at dere tester det ut de av dere som har muligheten. er d garantert at det kommer support for Novint Falcon joystick? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Om folk er interessert i å fly, hvorfor kjøper de seg ikke Apache 189 eller noe sånt. Når folk setter opp joystick til et primært FPS-spill, så blir det for dumt for min del. Er nok av runder jeg har spilt, med stalkers som svirrer rundt ovenfra, hvor jeg ikke har våpen til å forsvare meg med. Satt ett minutt i en container for noe dager siden, og han hang over fortsatt. Blir for dumt, rett og slett. Hater heli som pesten. Har ingenting i slike spill å gjøre. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Simpel teamplay får ned heli kjapt, og har alt å gjøre i spillet. Hadde ikke vært noe gøy uten heli og andre kjøretøy Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hater heli som pesten. Har ingenting i slike spill å gjøre. Vel, da er ikke Battlefield ditt type spill. i BF er det alltid alle typer kjøretøy. Det som gjør spillet moro. Om man kun er ute etter infantry kamper, kan man jo prøve ut MW2. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kun infantry er kjedelig Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kun infantry er kjedelig Hva er det du klager over helikopter hører like mye hjemme der som tank... Take it or leave it. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det er jo det jeg sier, kun infantry er kjedelig.. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ser det er noe som heter skill level. Hvordan fungerer det? Har 534, men det sier meg null Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ser det er noe som heter skill level. Hvordan fungerer det? Har 534, men det sier meg null Lurer litt på det sammen, den følger jo ikke noe mønster engang, hopper jo opp og ned som en sprettball. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Går kanskje på shots fires/accuracy/kills Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Går kanskje på shots fires/accuracy/kills Aha, det kan forklare saken xD Innimellom er det jo gøy og løpe rundt å smashe bygninger xD Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 I dag gikk den opp til 723. Søkte litt på nett men fant bare det samme spørsmålet, men ikke noe svar Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En betakey hvis noen vil ha: FNSH-9TAC-NAQ7-GCY5 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Betaen slutter vel om 4 dager ellernoe? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 jupp det blir 8 harde dager...synd betaen slutter rett før ferien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg