Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvilken DP adapter kjøpte du til slutt da? Ble det Sapphire? Nei, siden det var utsolgt over alt jeg leita, kjøpte jeg apple sitt. http://store.apple.com/no/product/MB571Z/A?mco=MTM5NzEyOTc Fungerer problemefritt 2 av skjermene er av typen BenQ 24" LCD G2411HD mens den andre er av typen: BenQ 24" LCD G2420HD. De er ganske billigere. Veldig fornøyd med dem Alle skjermene har likt design utseende messig iallefall (tror ikke de andre 2 er i produksjon lenger) Lenke til kommentar
Monday Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Det tels ikke når du skyter kopterne når de står på bakken... Haha, skyter faktisk aldri et helikopter som står på bakken med RPG7/CarlGustav Jobben er enkel nok fra før når de flyr 10m fra bakken uansett Endret 19. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skal si den siste patchen hjalp Ingen flere krasj. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! Edit: Bilde for de som bryr seg =p Ingen joystick, fail. Men ser unektelig fet ut med 3 skjermer. Må prøves. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Niice, får helvettes god oversikt da! Specs? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Joystick til kopter?? Huff nei Hyrlen Kjipt at det er en mil kant på de skjermene da Men er sikkert rått for det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Ingen joystick, fail. Men ser unektelig fet ut med 3 skjermer. Må prøves. Hehe. får vente til de legger med støtte til Falcon Pistol. Da kan jeg bruke den som en slags joystick. (Klikk for større) Det er den saken helt til høyre på bildet. Veeldig god til og spille FPS Spill med. Får recoil osv. utrolig artig Niice, får helvettes god oversikt da! Specs? Q9550 2.8ghz Quad, 4gb ram og Radeon HD 5970 Joystick til kopter?? Huff nei Hyrlen Kjipt at det er en mil kant på de skjermene da Men er sikkert rått for det Joda, men de kantene glemmer man veldig fort når man spiller.. Var iallefall slik med meg. Anbefaler at dere tester det ut de av dere som har muligheten. Endret 19. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
zebe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Yay, nå har betaen blitt mye bedre. over 100fps med alt på High Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! Edit: Bilde for de som bryr seg =p Ingen joystick, fail. Men ser unektelig fet ut med 3 skjermer. Må prøves. Bare noobs spiller med morrostikke Mus og tastatur FTW Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare noobs spiller med morrostikke Mus og tastatur FTW Forsåvidt enig.. joystick egner seg ikke bra i FPS spill Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 *bilde* Bortprioritert kontorpulten ser jeg Men nice oppsett, er sikkert konge om man flyr mye helikopeter. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bortprioritert kontorpulten ser jeg Men nice oppsett, er sikkert konge om man flyr mye helikopeter. hehe.. tja Oppdaterte bildet nå. Fjernet diverse flekker fra kontorpulten sånn at ikke alle skal kommentere det lenger! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bare noobs spiller med morrostikke Mus og tastatur FTW Forsåvidt enig.. joystick egner seg ikke bra i FPS spill Skal du fly må du ha joystick. Går ikke i copter med en keyboardjockey. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Skal du fly må du ha joystick. Går ikke i copter med en keyboardjockey. Det går vel på efaring tenker jeg. Jeg flyr ganske så perfekt med helicopteret. :!: ..ikke skryting altså! Endret 19. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Søt ned ett helikopter i lufta med UAV, det var digg jævlig digg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Søt ned ett helikopter i lufta med UAV, det var digg jævlig digg. Slik som dette? http://www.youtube.com/watch?v=HAuVkl40LWU Eller skøyt du det ned med raketten? ;P Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Er digg å skyte helikoptre med hellfire raketten, har klart det et par ganger, den ene gangen hadde helikopteret såvidt lettet fra "parkeringsplassen" før runden var over, så jeg sprengte det i den sluttvideoen, det var nice. Har også skutt det ned med MG'en på UAV'en tror jeg, husker ikke spesielt godt. Edit: Har en dårlig uvane med å sprenge helikoptrene før de letter, er jævlig kjipt gjort, I know, men de burde bare skyte UAVen min ned før de går inn i helikopteret Endret 19. februar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) * Samme skjermtype som jeg har jo, men ser du ikke har fjernet klistrelappen oppe i venstre hjørne. Endret 20. februar 2010 av hightow Lenke til kommentar
snilljente Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har e6600 cpu! Vil jeg ha noe glede av dette spillet? Skjermkortet er av 4870. 4gb minne. Skal kjøpe en firekjerner snart... Eller vil det bare lagge? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har e6600 cpu! Vil jeg ha noe glede av dette spillet? Skjermkortet er av 4870. 4gb minne. Skal kjøpe en firekjerner snart... Eller vil det bare lagge? Tror nok du vil kunne nyte spillet helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg