Tj-nome Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hehe veit, men for dei 150kr klare eg meg med EA Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) 150kr? hvor får du det til under 250kr? Endret 18. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei, kjøpte det av ein venn i butikken biligiste er 250kr i butikken. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er blinkinga i vannet og fixet når man bruker crossfire Den nye clienten gjorde susen gitt! Nå er betaen uten grafiske feil iallefall Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det en mulighet for å lagre våpen-klassene? Slik at de er slik man forlot de sist. for eksempel mortar istedenfor C4 osv. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det en mulighet for å lagre våpen-klassene? Slik at de er slik man forlot de sist. for eksempel mortar istedenfor C4 osv. Forhåpentligvis i retail. Nå i betaen er det ikke mulig. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Noen som kan forklare meg hvordan man bruker "lock on" med rpg og cg2? ;D mistenker at noen andre må bruke den visual greia? Edit: Og en annen ting, er det mulig når man trykker servers at den ikke hopper inn på all servers, at den kan gå rett inn i favorites? Tar så lang tid å vente på server refresh Endret 19. februar 2010 av v3ndetta Lenke til kommentar
Monday Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Noen som kan forklare meg hvordan man bruker "lock on" med rpg og cg2? ;D mistenker at noen andre må bruke den visual greia? Jupp noen tar og skyter med Tracer Dart gun på fiendens kjøretøy, så scoper du RPG'n slik at du får opp midten av siktet på firkanten, venter 2sec til en ny firkant kommer opp og du har "lock on" så sikter du bare raskt opp i lufta og skyter Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jupp noen tar og skyter med Tracer Dart gun på fiendens kjøretøy, så scoper du RPG'n slik at du får opp midten av siktet på firkanten, venter 2sec til en ny firkant kommer opp og du har "lock on" så sikter du bare raskt opp i lufta og skyter Ahhh, takk... hvem class har den tracer dart'en a? Starta 2 dager siden serru ;p Edit: aah var den pistolen jeg nettopp unlocka ;D thx anyways Endret 19. februar 2010 av v3ndetta Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ahhh, takk... hvem class har den tracer dart'en a? Starta 2 dager siden serru ;p Edit: aah var den pistolen jeg nettopp unlocka ;D thx anyways Alle klassene får den pistolen. Men du må visst være level 11 før du kan "unlocke" den. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 umulig å treffe heli med dart gunen da? eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vanskelig å treffe, men så uendelig deilig det er å se et helikopter som får panikk når det kommer en rakett mot den. Bare å le høyt og ondt når det eksploderer i tusen biter. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vanskelig å treffe, men så uendelig deilig det er å se et helikopter som får panikk når det kommer en rakett mot den. Bare å le høyt og ondt når det eksploderer i tusen biter. hehehe.. ja, men virker som folk ikke skjønner det at man må få fram rpg når noen herjer basen med heli ;p Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hehehe.. ja, men virker som folk ikke skjønner det at man må få fram rpg når noen herjer basen med heli ;p Nær umulig å treffe chopper med RPG hvis ikke noen har skutt en tracer på det først. Tak-monterte maskingevær på kjøretøy er det du må bruke ellers. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Yeah, klarte å unlocke Thompson i går. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! Edit: Bilde for de som bryr seg =p Endret 19. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Monday Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nær umulig å treffe chopper med RPG hvis ikke noen har skutt en tracer på det først. Tak-monterte maskingevær på kjøretøy er det du må bruke ellers. Du aner ikke hvor mange helikoptere jeg har skutt ned med unguided RPG spesielt blackhawken Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! *snufs* Hvilken model er skjermene? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nær umulig å treffe chopper med RPG hvis ikke noen har skutt en tracer på det først. Tak-monterte maskingevær på kjøretøy er det du må bruke ellers. Du aner ikke hvor mange helikoptere jeg har skutt ned med unguided RPG spesielt blackhawken Det tels ikke når du skyter kopterne når de står på bakken... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! Edit: Bilde for de som bryr seg =p Postet bilde Kva skjerm du har der? Hehe, har søren meg lyst og oppgradere gaming rigg no Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! Edit: Bilde for de som bryr seg =p Hvilken DP adapter kjøpte du til slutt da? Ble det Sapphire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg