Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare meg hvordan man bruker "lock on" med rpg og cg2? ;D mistenker at noen andre må bruke den visual greia?

Edit: Og en annen ting, er det mulig når man trykker servers at den ikke hopper inn på all servers, at den kan gå rett inn i favorites? Tar så lang tid å vente på server refresh

Endret av v3ndetta
Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvordan man bruker "lock on" med rpg og cg2? ;D mistenker at noen andre må bruke den visual greia?

Jupp noen tar og skyter med Tracer Dart gun på fiendens kjøretøy, så scoper du RPG'n slik at du får opp midten av siktet på firkanten, venter 2sec til en ny firkant kommer opp og du har "lock on" så sikter du bare raskt opp i lufta og skyter

Lenke til kommentar

Jupp noen tar og skyter med Tracer Dart gun på fiendens kjøretøy, så scoper du RPG'n slik at du får opp midten av siktet på firkanten, venter 2sec til en ny firkant kommer opp og du har "lock on" så sikter du bare raskt opp i lufta og skyter

Ahhh, takk... hvem class har den tracer dart'en a?

Starta 2 dager siden serru ;p

Edit: aah var den pistolen jeg nettopp unlocka ;D thx anyways

Endret av v3ndetta
Lenke til kommentar

Vanskelig å treffe, men så uendelig deilig det er å se et helikopter som får panikk når det kommer en rakett mot den. Bare å le høyt og ondt når det eksploderer i tusen biter.

hehehe.. ja, men virker som folk ikke skjønner det at man må få fram rpg når noen herjer basen med heli ;p

Lenke til kommentar

hehehe.. ja, men virker som folk ikke skjønner det at man må få fram rpg når noen herjer basen med heli ;p

Nær umulig å treffe chopper med RPG hvis ikke noen har skutt en tracer på det først. Tak-monterte maskingevær på kjøretøy er det du må bruke ellers.

Lenke til kommentar

Nær umulig å treffe chopper med RPG hvis ikke noen har skutt en tracer på det først. Tak-monterte maskingevær på kjøretøy er det du må bruke ellers.

Du aner ikke hvor mange helikoptere jeg har skutt ned med unguided RPG :ohmy: spesielt blackhawken

Spillte nettopp BF:BC2 i en oppløsning av 5760x1080..det var helt rått :dribble:

Hadde en fps på 74~ så er mere en nok fornøyd! :w00t:

*snufs* :dontgetit:

Hvilken model er skjermene?

Lenke til kommentar

Du aner ikke hvor mange helikoptere jeg har skutt ned med unguided RPG :ohmy: spesielt blackhawken

Det tels ikke når du skyter kopterne når de står på bakken... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...