Ståle Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Finner ingenting om å legge inn CD-keys. :s Eneste er å legge til en existing EA Classic ID, men funker ikke. På veteran siden står det account not verified. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Cd keys gjelder BF1942 og Vietnam. På nyere titiler må du linke gamertag opp mot EA. Gjøres her tror jeg: https://profile.ea.com/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Uff, måtte bare skrive gamertag istedenfor mail på veteran.battlefield.com så teit Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 FYI: kom akkurat opp på steam at BC2 var ferdig nedlasta (typ oppdatert) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Snart blir det BC2 i Eyefinity (3x skjermer) må bare skaffe enda en DVI kabel Lenke til kommentar
odderling Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som vet hvorfor det er så populært å kjøre AA rett inn i fiendebasen? Ser det hele tiden når jeg er angriper, er et helikopter i lufta og en eller annen dude stikker av med AA og bruker den som transport elns. Også, er vel kanskje litt lett å unngå å dø når helikoptret eksploderer? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som vet hvorfor det er så populært å kjøre AA rett inn i fiendebasen? Ser det hele tiden når jeg er angriper, er et helikopter i lufta og en eller annen dude stikker av med AA og bruker den som transport elns. Idioter som tror den er en stor beltet ATV Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som vet hvorfor det er så populært å kjøre AA rett inn i fiendebasen? Ser det hele tiden når jeg er angriper, er et helikopter i lufta og en eller annen dude stikker av med AA og bruker den som transport elns. Også, er vel kanskje litt lett å unngå å dø når helikoptret eksploderer? Hva er en AA? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som vet hvorfor det er så populært å kjøre AA rett inn i fiendebasen? Ser det hele tiden når jeg er angriper, er et helikopter i lufta og en eller annen dude stikker av med AA og bruker den som transport elns. Også, er vel kanskje litt lett å unngå å dø når helikoptret eksploderer? Hva er en AA? Anti-Air. Filletanksen som faktisk er minst så farlig som T-90 om den brukes riktig. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan dere nevne en gametag jeg kan bruke da eller? Du har vel spillt BF2? Kan vel registrere deg som veteran? http://veteran.battlefield.com/ Får tross alt M1 Garand og Shotgun slugs i tilegg med dette. Etter hva jeg har funnet av info, må man ha BF1943 for å få M1 Garand. Synd for oss uten PS3 :-/ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Elsker å skyte ned AH-64 med BMD-3. De fleste piloter tror ingenting kan stoppe de, men med et par runder med AA så går Apachen fort ned. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan dere nevne en gametag jeg kan bruke da eller? Du har vel spillt BF2? Kan vel registrere deg som veteran? http://veteran.battlefield.com/ Får tross alt M1 Garand og Shotgun slugs i tilegg med dette. Etter hva jeg har funnet av info, må man ha BF1943 for å få M1 Garand. Synd for oss uten PS3 :-/ Hvor har du lest det? Ser ingen grunn til at de skal kreve at du har konsoll for å få tilgang til utstyr på et PC spill. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmm, jaja, sjekka enda litt mer. Eneste jeg kommer frem til er at det er noen som mener at det holder å kun være en veteran, og andre prater om BF1943. Time will show. Personlig elsker jeg det våpenet. Det har god punch i kulene, du kan ta ut folk på lengre hold(sniperscope er jo bare bullshit, hvor en gjøk har sittet og lagt på blureffect i photoshop til den store gullmedalje), du får respektabel skuddtakt og har 8 skudd i magasinet. De fleste skuddene i et full autovåpen, går jo med til spray som ikke treffer. Bra til supressing, men men. Er man nogenlunde god så kan man gjøre mye med en M1 garand. Har jo alltids kniving, nades og pistol til backup ved basketak 2cm unda fi, så jeg gleder meg. Håper bare de får med seg de skikkelige lydene, og følelsen så blire bra Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 1943 kommer jo på PC også Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Noen som har funnet ut hva denne oppdateringen inneholder? Steam lasta ned oppdatering nå nettopp. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det som er så fint med Steam. Bare laster ned alt i bakgrunnen uten din viten. Saken er bare at du skal ikke vite... hehhe Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 optimaliserin, noen fiks, og antageligvis hit detection fix Optimaliseringen hjelper, har ikke sett noe forskjell med hit detection Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Koster jo bare 399 på steam jo, overaskende lite for de grådige jævlene der. Blir vel og kjøpe det på steam, da det blir enklere med freinds lista Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Friends funkere fint uten og kjøpe det fra steam. Du må berre Add (non steam games) Men server listen er forsatt EA sin då. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 JA, men er så nyttig å høyreklikke, og 'Join game' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg