Orwandel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har økt rank i medic, men må du gjøre det i alle klassene før du faktisk går opp en rank "for real" ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 9.. Er vel umulig å svare på det? Ved lange avstander er det bare å sikte litt over hodet. Umulig? Nei. Skal det være realistisk, er det vel X antall cm synking per X meter den går framover eller noe. man må selvsagt tenke på farta også. Er det vind i spillet? (skrur kula?) Om du skyter og holder inne skyteknappen kan du se gjennom scope hvordan kula synker. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har økt rank i medic, men må du gjøre det i alle klassene før du faktisk går opp en rank "for real" ? nei. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har økt rank i medic, men må du gjøre det i alle klassene før du faktisk går opp en rank "for real" ? nei. Ok. Det ser ut som det bare var lite unlocks for medic. Etter at jeg fikk unlocka nytt våpen var hele medic'en gråa ut, som om det var ikke mer å unlocke. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har skutt ned mang en pilot med .308 i betaen, noe som forsåvidt er litt både og. Er nokså tjukt klass på angrepshelikoptre nettopp fordi et "lucky shot" fra infanteriet ikke skal kunne treffe piloten. Men når det er sagt, .308 Win (som M24 bruker) ekke noe lite kaliber heller Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 9.. Er vel umulig å svare på det? Ved lange avstander er det bare å sikte litt over hodet. Umulig? Nei. Skal det være realistisk, er det vel X antall cm synking per X meter den går framover eller noe. man må selvsagt tenke på farta også. Er det vind i spillet? (skrur kula?) Er vel umuligt å svare på dette spørsmålet med mindre du er Dice staff? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har aldri sett trær som blafrer ihvertfall. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er ingen værmodell på andre ting, så jeg tviler sterkt på at det er det kun for Recon klassen Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å skyte helikopterpiloter er gøy, men på BF2 ble det missbrukt, folk som skulle ha fly og ikke gadd å vente skøyt piloten før han fikk tatt av. Alt for å ikke trykke litt raskere på "E". Blir det fly i BC2? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kommer sikkert, i nye maps. Helikopteret er genialt nå, hvis du skal skyte folka inni det, camper du nær heli'et, så da de er ombord sender du en granat til dem. Bang. De døde, jeg klarte selv uten å skade helikopter så mye en gang xD Kanskje bug tho. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Synest det funke veldig greit og ta TOW2 og skyte ned helikopteret. TOW2 er nesten overkill men synd den har begrensinger i høgden... Lenke til kommentar
odderling Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Dette var da bare hysterisk morsomt (sarkasme), satt og spilte litt her nå for 5 min siden og spillet blir skikkelig bugged. Alt blir sort med artifact like tendenser men spillet fortsetter og krasjer ikke, prøvde å starte spillet igjen og får det samme resultat .Det skjedd idet jeg passerte en brennende BMD-3 AA, litt trist egentlig. Awww, fuuuuuuuuuuu*k! tror jeg må gå over pc'en litt, får det i andre spill også... Installerte 196.34 driverne og nå virker alt helt fint igjen så BF klarte sikkert å korruptere driveren på en eller annen måte. Endret 17. februar 2010 av odderling Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir det fly i BC2? Kommer andre type helicopteret, men ikke fly. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir det fly i BC2? Kommer andre type helicopteret, men ikke fly. Kunne ønske de hadde med fly Det er jo så mye fetere en helikopter.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Installerte 196.34 driverne og nå virker alt helt fint igjen så BF klarte sikkert å korruptere driveren på en eller annen måte. er sant det at man må innstallere de nyeste Nvidia driverene, men uheldigvis så er det noe feil med de slik at man ikke kan spille TF2 :\ Blir det fly i BC2? nei. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir det fly i BC2? Kommer andre type helicopteret, men ikke fly. Kunne ønske de hadde med fly Det er jo så mye fetere en helikopter.. Med tanke på at mappene er så små som de er, så hadde det ikke vært praktisk med fly egentlig. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir det fly i BC2? Kommer andre type helicopteret, men ikke fly. Kunne ønske de hadde med fly Det er jo så mye fetere en helikopter.. Med tanke på at mappene er så små som de er, så hadde det ikke vært praktisk med fly egentlig. Er enig med at banene er for små til fly. I BF2 var det optimalt med fly pga de store banene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vel jeg aner ikke hvor mange baner dere har spilt men jeg har iallefall bare spilt én. Og alle banene på BF2 er heller ikke store nok til å fly på. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 ^^ Her er en oversikt: http://ultimateprestige.com/ Og alle banene i BF2 hadde heller ikke fly. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Den godkjenner ikke meg lenger på ultimateprestige rart.. lal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg