Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ?

Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også)

Endret av Monday
Lenke til kommentar
Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ?

Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også)

 

Dette har jeg gjort flere ganger. Det var i BF2 hvis jeg ikke husker feil. Så det er vel mulig hvis du treffer riktig og bruker riktig våpen.

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar
Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ?

Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også)

 

det er vel akkurat dette alle gjør feil og siker på feil person i heliet

Lenke til kommentar
9..

 

Er vel umulig å svare på det? Ved lange avstander er det bare å sikte litt over hodet.

 

Umulig? Nei. Skal det være realistisk, er det vel X antall cm synking per X meter den går framover eller noe. man må selvsagt tenke på farta også.

 

Er det vind i spillet? (skrur kula?)

 

Det letteste er nok bare og prøve seg frem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...