Dimas Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.badcompany2.nl/Voertuigen http://www.badcompany2.nl/Wapens http://www.badcompany2.nl/Mappen Vet ikke helt om det stemmer men, hadde vært tøft med en KA-52 Bare jeg som er litt rusten i nederlandsk eller? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, det er nok bare deg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Sier det igjen, alle våpnene som kommer i retail står her; http://www.ultimateprestige.com/ Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Er det bare meg, eller ser Neostead 2000 Combat hagla ut som en bazooka ? Hadde vært artig om man kunne velge hvordan man skal holde våpnene, for da skulle jeg løpt rundt med den over skuldern Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd at PKM'en ikke er bedre Favorittvåpnet mitt Selv om det sikkert er sagt flere ganger, jeg skulle ønske det kom noen nye våpen. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd at PKM'en ikke er bedre Favorittvåpnet mitt Selv om det sikkert er sagt flere ganger, jeg skulle ønske det kom noen nye våpen. Digger PKM. Hvis du trykker drit fort mange ganger skal du se det eier Lenke til kommentar
b00n Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Får ikke logga på beta'n ennå jeg.. trodde nå de var ferdi me vedlikehold av serverene nå Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Får ikke logga på beta'n ennå jeg.. trodde nå de var ferdi me vedlikehold av serverene nå Samme her. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Må dere ikke spille dere ihjel på betaen nå da geeks Vent til full versjonen i stedet så dere ikke ser dere lei Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 An-94 vil være hva AK-101 var i BF2...BEST Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) An-94 vil være hva AK-101 var i BF2...BEST Statsa til de forskjellige våpnene har endret seg en del siden BC. Da tok An-94 lite damage, hadde dårlig accuracy, men skjøt veldig fort. Endret 16. februar 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Monday Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 EA serveren er oppe (for meg i det minste) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ? Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også) Endret 16. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ? Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også) Dette har jeg gjort flere ganger. Det var i BF2 hvis jeg ikke husker feil. Så det er vel mulig hvis du treffer riktig og bruker riktig våpen. Endret 16. februar 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Yup, må nok ha de mer kraftige våpnene. På BF2 gikk det bare med 50. cal'en. Er så sinnsykt morro når man treffer piloten : 3 Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Var ikke dette noe som startet med en Youtube-video av en som liksom gjorde dette, men så var det bare tull fra ende til annen ? Har og har blitt snipet ut av cocpitn på helikopteret flere ganger (som gunner da, men tenker meg at piloten kan taes også) det er vel akkurat dette alle gjør feil og siker på feil person i heliet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 9.. Er vel umulig å svare på det? Ved lange avstander er det bare å sikte litt over hodet. Umulig? Nei. Skal det være realistisk, er det vel X antall cm synking per X meter den går framover eller noe. man må selvsagt tenke på farta også. Er det vind i spillet? (skrur kula?) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 9.. Er vel umulig å svare på det? Ved lange avstander er det bare å sikte litt over hodet. Umulig? Nei. Skal det være realistisk, er det vel X antall cm synking per X meter den går framover eller noe. man må selvsagt tenke på farta også. Er det vind i spillet? (skrur kula?) Det letteste er nok bare og prøve seg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg