Solid Snail Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det gjør det, hadde vært dritt å ikke kunne vite om den raketten traff sniperen rett i trynet eller ikke. Har ingen av dere spilt hardcore? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det gjør det, hadde vært dritt å ikke kunne vite om den raketten traff sniperen rett i trynet eller ikke. Har ingen av dere spilt hardcore? Dette er beta. DICE har jo sagt at de har gjort masse endringer til Hardcore moden.. så er vel ingen som vet hvordan det blir før retail. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det gjør det, hadde vært dritt å ikke kunne vite om den raketten traff sniperen rett i trynet eller ikke. Har ingen av dere spilt hardcore? På Project Reality får du ikke vite om du har drept noen eller ikke, så om du teppebomber et område du vet det ligger en sniper kan du ikke bare løpe rundt like etterpå siden du ikke vet om du drepte han eller ikke. Dette har MYE å si for hvordan folk spiller. Tror det er en delay på scoren din på 5 minutter også, så det går lang tid før du får poeng for å ha drept han, så du kan ikke sjekke på den måten heller. Det er slike ting jeg mener med gjennomtenkt. En annen ting er hopping. Alle husker vel hopping og prone i lufta i BF2 x_X Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde vært kult om det hadde vært slik som Aurvan sier. Og det hadde helt klart hatt en del å si for hvordan folk hadde spilt. Det siste ang BF2, hva var greia der? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hadde vært kult om det hadde vært slik som Aurvan sier. Og det hadde helt klart hatt en del å si for hvordan folk hadde spilt. Det siste ang BF2, hva var greia der? Pronejumping: En annen ting er suppressive fire. De fleste spill har ingen måte å simulere dette på. Hvis du ligger under konstant ild i virkeligheten er du relativt fucked. De fleste har en viss dødsangst, og velger å ikke titte frem for å kikke når en maskingeværstilling peprer stillingen din. Men i spill dukker folk opp og sniper selv om de har 50/50 sjanse for å bli skutt. Derfor har maskingevær en HELT annen rolle i spill enn i virkeligheten. I virkeligheten blir de brukt til å holde fienden på plass slik at andre kan flanke eller gjøre andre forflytninger/oppgaver uten å bli skutt. I spill fungerer de mer som en rifle uten magasin... Her har også Project Reality en bra løsning med blur effekt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd det ikke kommer PR til BC2, husker jeg spilte det når jeg var "aktiv" med BF2 spillingen. Men det er viktig for min del i hvert fall at det ikke blir for realistisk heller. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 PR? Project Reality. Project Reality's aim is to use the game engine, developed by Digital Illusions CE (DICE), to create a more realistic combat environment than standard Battlefield 2, and place a greater emphasis on teamwork and cooperation. Project Reality's focus on reality has left many new players frustrated by the steep learning curve and the slower pace of the game, especially since both these aspects are very different from the unmodified version of Battlefield 2. The response of the developers to these criticisms has consistently been that this modification is not for everyone, or even most players. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Synd det ikke kommer PR til BC2, husker jeg spilte det når jeg var "aktiv" med BF2 spillingen. Men det er viktig for min del i hvert fall at det ikke blir for realistisk heller. Det spørs hva du tenker på med FOR realistisk. Når det kommer til våpen (kulebane, gjennomslagskraft, rekkevidde) kan det ikke bli for realistisk spør du meg. Og jeg vil ha minst mulig UI, bortsett fra når det gjelder navigasjon (waypoints og slikt kan godt vise på skjermen). Crosshair, ammo, helse, våpen-navn... alt slikt er bare i veien. Men når det kommer til kjøretøy, medic (helbrede skade), mechanic (fikse kjøretøy, sette opp turrents) og slike ting, er jeg helt enig med deg at det ikke trenger å være så realistisk. Hadde det vært det måtte en jo hatt flere år trening for å greie å ta av og lande med et fly Og at du slipper å slå i alle pluggene når du skal sette opp et telt er jo også greit. Endret 16. februar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg håper Project Reality kommer til BFBC2, fordi at når jeg spilte BF2, så var PR en god avveksling.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja! Noe mer realistiskt som PR til BC2 hadde gjort seg :] Da er man ferdig om man ikke kommuniserer med laget / squaden. Nå har jo BFBC2 en "Hardcore mode". Blir vel nesten noe av det samme. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva Samme her.. enten hadde han hard skalle, ellers er det noe veldig galt med spillet.. Om det er langt unna og du ler litt til deg selv og tenker den fiende sinperen er nub fordi han sitter utsatt til så kan det vere så enkelt og greit som en texture som ikke har blitt loadet. Har vært borti det selv mage ganger, mest i starten av kartet når fienden leker sniper hill men også senere. Men en ting jeg lurer litt på, hvordan er det å skyte igjennom vegger som sniper? Da mener jeg selvsagt ikke betongvegger men veggene i div. hus du kan gå inn i. Fordi jeg mener å ha skutt på en kar igjennom veggen med da kanskje 3 skudd uten at han dødde er ikke sikker på om jeg fikk treff indikasjon heller. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Håper da inderlig at det går ann å skyte gjennom vegger, hvertfall med sniper. Til og med i CS 1.6 kan du skyte gjennom vegger Edit. DVS: skyte GJENNOM vegger, ikke skyte veggen til helvete Endret 16. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
odderling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Selvsagt det jeg mener og. Noen som har lagt øynene på informasjon om hvor mye XP en trenger for hver enkelt Lvl lengre en 11? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hc eller ikke, BC2 betaen er foreløpig ikke remotely close til den overdrevne grindinga i MW2 så da spiller det ingen rolle for min del. Lenke til kommentar
odderling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det var ikke ment som jeg var veldig interessert i "mål" å nå for å levle, var bare litt nysgjerrig etter jeg var inne en tur i My stats og såg poeng scoren min. Tenkte det kunne vært moro å vist hvilken lvl det ville tilsvare. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det kommer vel masse sånn info da realease er ute, det er jo ikke sikkert de har bestemt hvor mange poeng hver lvl er, det kan de jo endre ganske fort, jeg synes nå at folk når lvl 11 litt raskt jeg, i BF2 tok det jo evigheter å gå opp i rank. Men gleder meg til release, da blir det nok mange timer foran skjermen, stopper nok ikke på 200 timer som i BF2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Synd det ikke kommer PR til BC2, husker jeg spilte det når jeg var "aktiv" med BF2 spillingen. Men det er viktig for min del i hvert fall at det ikke blir for realistisk heller. Det spørs hva du tenker på med FOR realistisk. Når det kommer til våpen (kulebane, gjennomslagskraft, rekkevidde) kan det ikke bli for realistisk spør du meg. Og jeg vil ha minst mulig UI, bortsett fra når det gjelder navigasjon (waypoints og slikt kan godt vise på skjermen). Crosshair, ammo, helse, våpen-navn... alt slikt er bare i veien. Men når det kommer til kjøretøy, medic (helbrede skade), mechanic (fikse kjøretøy, sette opp turrents) og slike ting, er jeg helt enig med deg at det ikke trenger å være så realistisk. Hadde det vært det måtte en jo hatt flere år trening for å greie å ta av og lande med et fly Og at du slipper å slå i alle pluggene når du skal sette opp et telt er jo også greit. Er nok det siste jeg tenker på. At man kan heale, at man kan starte i nærheten av medspillere etter respawn slik at man slipper å løpe 3/4 av kartet hver gang man dør. At man faktisk kan respawne osb. Når det gjelder våpnene og slikt er jeg selvfølgelig enig. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg håper Project Reality kommer til BFBC2, fordi at når jeg spilte BF2, så var PR en god avveksling.. Ingen modtools til BFBC2 = Ingen PR mod Og PR lager sitt eget selvstendige spill på en gratis engine så selv om det kommer modtools så blir det nok noen andre som må lage realism mod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg