PrayingMantis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er en del folk som er tette i nøtta har jeg funnet ut. Var på en server igår, og var sniper og hadde valgt den artillerisaken. Kikker opp i skråningen på starten av mappet, og jeg lo meg skakk da jeg så en 7-8 snipere som satt helt uten dekning som en sekk poteter. Jeg spotter samtlige, for å få med den scoren, så var det bare å fyre av arty. Fikk nesten tatt ut alle og lo enda mer :!: Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kan det være at du kjører på lavere grafikk, og at man da kan se mer? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Takk gud for at det blir Hardcore modus Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Må vel være en form for bug? Noen ganger tåler jeg jo veldig mye, mens andre ganger dør jeg med en gang... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ofte når jeg hitter noen, så kan de løpe 3-4m før de detter om også Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 vi får ikke se Latency ennå tror jeg så vi vet jo ikke hvor mye lag d er på servern du spiller på og bare over 100ms lag så er d et problem å treffe bevegelige mål med sniper. hvor dårlig treffsystemet er skal jeg ikke dømme før jeg får se ping. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Må vel være en form for bug? Noen ganger tåler jeg jo veldig mye, mens andre ganger dør jeg med en gang... Husk at det ikke er noe healthbar. Om du f.eks har mistet 90% helse, så løper du rundt uten å vite det, og da er det jo naturlig at i neste skuddveksling så blir du tatt ut ganske kjapt. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 sikker på at ikke helsa blir regeneret tilbake til 100% etter.. skal vi si 20 sek ellerno a? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sikkert noe sånt no. Men på hardcore så er det ikke noe regen, løp rundt med sort hvitt syn og halve skjermen full av blod i et par minutter før jeg fant en medic. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 genialt! trur d blir 100% hardcore på mæ. spilte cod bare på hardcore også. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 blir vel mest hardcore på meg også. Synd det ikke går an å ligge Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 prone, lean, mer weapon customizing og maps litt mere ala BF2. da hadde d vøri mye bere. sjøl om je trur detta blir årets spill for meg uansett. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 sikker på at ikke helsa blir regeneret tilbake til 100% etter.. skal vi si 20 sek ellerno a? Hvis du står på en medic boks Hvis ikke så tar det jo cirka 2min og regenerere til 100% hp Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 uuh. lærte je no nytt men uansett. gleder mæ tel hardcore. du tåler vel mindre i tillegg til at du ikke får regeneret vel? eller er d bare regen som er disablet? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva Samme her.. enten hadde han hard skalle, ellers er det noe veldig galt med spillet.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva Samme her.. enten hadde han hard skalle, ellers er det noe veldig galt med spillet.. Eller server lagg bigtime? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva Samme her.. enten hadde han hard skalle, ellers er det noe veldig galt med spillet.. Eller server lagg bigtime? Har skjedd med meg flere ganger på hardcore mode, og da er det bare 50 ping hele tiden. Tror nok det er bare fordi det er en beta. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er litt lei av ADHD-skytere så håper hardcore modus vil gjøre at det blir mer en tenkende manns skyter. Men lurer på et par ting. På MW2 får du et kryss på skjermen når du treffer en fiende (crosshair) selv om det er borte når du ikke treffer. Ser ut som det samme skjer i BC2. Stemmer det? Håper det blir tatt bort i den endelige versjonen i alle fall. Får du også beskjed når du dreper noen i hardcore mode? At folk umiddelbart vet at fienden er død er meget viktig taktisk informasjon, som i virkeligheten må brukes en del ressurser på å finne ut. Hvis dette er info du får umiddelbart via UI er det litt skuffende. Det jeg lurer på er om hardcore mode er litt gjennomtenkt, eller om den er identisk bortsett fra ingen UI og mer skade fra våpen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg er litt lei av ADHD-skytere så håper hardcore modus vil gjøre at det blir mer en tenkende manns skyter. Men lurer på et par ting. På MW2 får du et kryss på skjermen når du treffer en fiende (crosshair) selv om det er borte når du ikke treffer. Ser ut som det samme skjer i BC2. Stemmer det? Håper det blir tatt bort i den endelige versjonen i alle fall. Får du også beskjed når du dreper noen i hardcore mode? At folk umiddelbart vet at fienden er død er meget viktig taktisk informasjon, som i virkeligheten må brukes en del ressurser på å finne ut. Hvis dette er info du får umiddelbart via UI er det litt skuffende. Det jeg lurer på er om hardcore mode er litt gjennomtenkt, eller om den er identisk bortsett fra ingen UI og mer skade fra våpen. Jepp, hadde også likt tingene du kom med her. Desverre så er bare UIet borte, så gjør våpnene 50% skade. Du har heller ingen sikte Vet ikke om det kommer sånn sak oppe i hjørnet om du har drept eller ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg