Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Er en del folk som er tette i nøtta har jeg funnet ut. Var på en server igår, og var sniper og hadde valgt den artillerisaken. Kikker opp i skråningen på starten av mappet, og jeg lo meg skakk da jeg så en 7-8 snipere som satt helt uten dekning som en sekk poteter. Jeg spotter samtlige, for å få med den scoren, så var det bare å fyre av arty. Fikk nesten tatt ut alle og lo enda mer :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skøyt en dude 7 ganger i hode med sniper før han dævva

Samme her.. enten hadde han hard skalle, ellers er det noe veldig galt med spillet..

Eller server lagg bigtime?

Har skjedd med meg flere ganger på hardcore mode, og da er det bare 50 ping hele tiden. Tror nok det er bare fordi det er en beta.

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei av ADHD-skytere så håper hardcore modus vil gjøre at det blir mer en tenkende manns skyter. Men lurer på et par ting. På MW2 får du et kryss på skjermen når du treffer en fiende (crosshair) selv om det er borte når du ikke treffer. Ser ut som det samme skjer i BC2. Stemmer det? Håper det blir tatt bort i den endelige versjonen i alle fall.

Får du også beskjed når du dreper noen i hardcore mode? At folk umiddelbart vet at fienden er død er meget viktig taktisk informasjon, som i virkeligheten må brukes en del ressurser på å finne ut. Hvis dette er info du får umiddelbart via UI er det litt skuffende.

Det jeg lurer på er om hardcore mode er litt gjennomtenkt, eller om den er identisk bortsett fra ingen UI og mer skade fra våpen.

Lenke til kommentar
Jeg er litt lei av ADHD-skytere så håper hardcore modus vil gjøre at det blir mer en tenkende manns skyter. Men lurer på et par ting. På MW2 får du et kryss på skjermen når du treffer en fiende (crosshair) selv om det er borte når du ikke treffer. Ser ut som det samme skjer i BC2. Stemmer det? Håper det blir tatt bort i den endelige versjonen i alle fall.

Får du også beskjed når du dreper noen i hardcore mode? At folk umiddelbart vet at fienden er død er meget viktig taktisk informasjon, som i virkeligheten må brukes en del ressurser på å finne ut. Hvis dette er info du får umiddelbart via UI er det litt skuffende.

Det jeg lurer på er om hardcore mode er litt gjennomtenkt, eller om den er identisk bortsett fra ingen UI og mer skade fra våpen.

Jepp, hadde også likt tingene du kom med her.

Desverre så er bare UIet borte, så gjør våpnene 50% skade. Du har heller ingen sikte

Vet ikke om det kommer sånn sak oppe i hjørnet om du har drept eller ei :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...