Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er nok at serveren til ea som kjører updatene er nede. Jeg har installert sdpillet på nytt, så må ha nyeste patch.v512914

 

HAHA! Måtte bare kjøre "bc2luncher" som Admin :!:

 

Nå funker det :)

 

Skal sjekke nå om bc2 klarer å utnytte hexacore :D

 

post-42975-1266185939_thumb.png

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Må le litt nå, prøvde å kjøre BETA på gamle laptopen min igår, startet opp spillet og satte alt på low, gikk inn på en server og fikk sakte meg sikkert opp ett skjermbilde, tror jeg kunne se teksturene av bakken ellernoe før spillet - BOOM! Shutdown, prøvde flere ganger, men ser ut til at laptopen ikke klarer det.

 

Intel Core T7200 @2,00GHz

2 GB DDR2 RAM

GeForce GO 7900GS 256 mb

 

Det syns jeg var litt lame altså :(

 

Men skjønner det godt så klager ikke :p

Lenke til kommentar
har noen av dere problemer med å connecte til ea online? JEg får ikkje spillt nå :(

 

Sikkert min feil men :p

 

Håper det er forbigående problem :)

 

Det har skjedd med meg og en til i tråden her som jeg vet om. Du får bare fortsette og prøve så kommer du nok inn :p

 

Det har skjedd med meg flere ganger.

Lenke til kommentar
Må le litt nå, prøvde å kjøre BETA på gamle laptopen min igår, startet opp spillet og satte alt på low, gikk inn på en server og fikk sakte meg sikkert opp ett skjermbilde, tror jeg kunne se teksturene av bakken ellernoe før spillet - BOOM! Shutdown, prøvde flere ganger, men ser ut til at laptopen ikke klarer det.

 

Intel Core T7200 @2,00GHz

2 GB DDR2 RAM

GeForce GO 7900GS 256 mb

 

Det syns jeg var litt lame altså :(

 

Men skjønner det godt så klager ikke :p

Det var jo rart siden dette er minimumrequirements

 

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

Lenke til kommentar
Tja, det bør jo gå. Kanskje det fikser seg når den er ferdig av Beta. Selv om GO 7900 GS er et lite hakk under 7800 GT, så skal ikke det være noe problem. Men å ligge på, eller rett under minimumskravet er dog sjelden noen fet opplevelse da...

heh, tenkte ikke på at det var beta..

Blir nok bedre opplevelse når betaen er ferdig.

 

Er jo en god del optimaliseringer de har gjort som ikke er ute enda. :)

Lenke til kommentar
Må le litt nå, prøvde å kjøre BETA på gamle laptopen min igår, startet opp spillet og satte alt på low, gikk inn på en server og fikk sakte meg sikkert opp ett skjermbilde, tror jeg kunne se teksturene av bakken ellernoe før spillet - BOOM! Shutdown, prøvde flere ganger, men ser ut til at laptopen ikke klarer det.

 

Intel Core T7200 @2,00GHz

2 GB DDR2 RAM

GeForce GO 7900GS 256 mb

 

Det syns jeg var litt lame altså :(

 

Men skjønner det godt så klager ikke :p

Det var jo rart siden dette er minimumrequirements

 

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

 

Synes det var litt rart selv, så på minimumrequirements selv før jeg lastet ned BETA, men det er dog en Laptop som er over 3 år gammel, den var rå engang i tiden.

 

Skal nok kjøre spillet for FULL PUPP da Project | Cartman er ferdig, da skal jeg eie dere online :ninja:

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...