Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Og det er jo relativt lite utvalg av våpen?

 

Beta

Mener du da de våpnene man ikke kan unlocke? (som jeg har tatt med) eller at det blir flere våpen vi ikke vet om?

Hvor mange våpen vil du egentlig ha? Jo flere våpen jo vanskeligere blir balanseringen. Uansett er det jo så lite gunfeeling i dette spillet at jeg egentlig ikke bryr meg.

Hadde likt javelin feks, og jeg hadde likt at russere og amerikanere hadde hver sine våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde likt javelin feks, og jeg hadde likt at russere og amerikanere hadde hver sine våpen.

Ja det er alltid noe som mangler. Men kult at de har fått med G3 og Mg3, klannavnet [HV] er for øvrig tatt gutter og jenter. Ja jeg er enig i at det burde hvertfall være noen forskjell på de to lagene annet enn tanks.

Lenke til kommentar
Mener du da de våpnene man ikke kan unlocke? (som jeg har tatt med) eller at det blir flere våpen vi ikke vet om?

Det vil bli rundt 59 våpner i fullversjonen. (om du regner med granater osv)

 

Shotguns

» 870 Combat

» Saiga 20K Semi

» SPAS-12 Combat

» Neostead 2000 Combat

» USAS-12 AUTO

 

Sniper Rifles

» M24 Sniper

» SV98 Snaiperskaya

» GOL Sniper Magnum

» SVU Snaiperskaya Short

» M95 Sniper

» VSS Snaiperskaya Special

» Type 88 Sniper

 

Assault Rifles

» M416

» AEK-971 Vintovka

» STG.77 AUG

» M16A2

» XM8 Prototype

» AN-94 ABAKAN

» F2000 Assault

 

Submachine Guns

» SCAR-L Carbine

» AKS-74U Krinkov

» 9A-91 Avtomat

» UMP-45

» PP-2000 AVtomat

» XM8 Compact

» UZI

 

Light Machine Guns

» M249 Saw

» PKM LMG

» Type 88 LMG

» XM8 LMG

» MG36

» MG 3

» MG60 LMG

 

Pistols

» M9 Pistol

» MP-412 REX

» MP-442 Grach

» M93R Burst

» WWI M1911 .45

 

Rocket Launchers\Granade Launcher\Explosives

» M136 AT4

» RPG-7 AT

» M2 Carl Gustav AT

» 40MM Grenade

» 40MM Smoke Launcher

» Mortar Strike

» Hand Grenade

» C4 Explosives

 

Other Weapons

» 40MM Shotgun

» WWI M1A1 Thompson

» WWI M1 Grand

» G3

» M14 MOD 0 Enhanced

» Tracert Dart Gun

» Combat Knife

 

Other

» Defibrillator

» Medic Kit

» Ammunition box

» Motion Sensor

» Repair Tool

 

 

Det var vel alle tror jeg :-)

Lenke til kommentar

Etter den første delen av kartet så går det an å springe opp en skråning på høyre side opp på en "ås". Hver gang jeg gjør dette føles det som om det egentlig ikke skal gå an, noen som vet om dette blir rettet på til fullversjonen? Tenker da på om det blir gjort slik at man definitivt ikke kan gå opp der, eller om det lages en åpenbar vei opp der for infanteri?

Lenke til kommentar
Etter den første delen av kartet så går det an å springe opp en skråning på høyre side opp på en "ås". Hver gang jeg gjør dette føles det som om det egentlig ikke skal gå an, noen som vet om dette blir rettet på til fullversjonen? Tenker da på om det blir gjort slik at man definitivt ikke kan gå opp der, eller om det lages en åpenbar vei opp der for infanteri?

Skal ikke si noe sikkert, men regner med slike feil blir retta opp i.

Håper iallefall det. =)

Lenke til kommentar
Etter den første delen av kartet så går det an å springe opp en skråning på høyre side opp på en "ås". Hver gang jeg gjør dette føles det som om det egentlig ikke skal gå an, noen som vet om dette blir rettet på til fullversjonen? Tenker da på om det blir gjort slik at man definitivt ikke kan gå opp der, eller om det lages en åpenbar vei opp der for infanteri?

Skal ikke si noe sikkert, men regner med slike feil blir retta opp i.

Håper iallefall det. =)

Det er ikke mulig i PS3 demoen, som er en nyere build, så jeg går ut fra at det ikke er meningen at det skal være slik.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...