Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Har prøvd beta litt i et par netter nå. Kan ikke si jeg ble spesielt imponert over helikopteret. Virker som det er en slags anti roll\pitch\yaw sperre som stopper raske bevegelser (antinoob?). Blir litt bedre med høyere dpi men fremdeles alt for treigt. Er det mulig å skru det av? Håpet de var mer lik helikopterene i Desert Combat og PoE2. De, (særlig littlebird i PoE2) er det morsomste jeg har flydd.

Håper de legger inn justerbar følsomhet separat for alle kjøretøy som i BF2. En felles for alt funker dårlig.

Lenke til kommentar
Forvirrende.. er da ikke noe tyve i 1900/99..

Og ingen 21 i 2000/99..

 

Jeez kan det virkelig være så vanskelig.

 

Fra år 0 til 99 blir ikke det 0te århundre, men det første århundre. 100-199 blir dermed andre århundre og 1900-1999 blir det 20ende og 2000-2099 blir det 21te.

Lenke til kommentar

Forøvrig angående flammekastere påstår wikipedia at det har vært siden "ancient times", og videre at tidlige flammekastere ble laget i det første århundre og brukt for å borde fientlige skip. Flammekastere har uansett i nyere historisk tid kun blitt brukt i 1ste, 2nde verdenskrig, koreakrigen og vietnamkrigen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
@Merkoen: Virker dette med den vanlige RPG (fins det mer enn èn?)?

Så vidt jeg vet finnes du bare 2 forskjellige rocket launchere til engineeren i betaen iallefall.

Begge to funker med tracert.

Jeg er litt usikker på når\hvordan du får unlocket traceren, siden det er en pistol som fungerer på alle klassene.

 

Iallefall..

Når du har fått plassert en 'tracert' på fiendens kjøretøy, så må du gjemme deg bak ei byggning, zoome in med RPGen på firkanten [ ] Sikt i 3 sekunder på tracerten sånn at den blir locka. Etter det kan du fyre løs :D (Du må sikte deg inn på tracerten for hvert skudd)

 

Jeg vil si at antitank mine'ene er de mest effective. Elsker de små, runde tingene :love:

Hehe ja, de er veldig effektive. Iallefall på Base #2 som defender. Legge dem ut der ved bombstasjonen. Får alltid en der. :D

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...