Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Småskuffa over FPS'en jeg får, ligger sikker på 20-30 :(

Prøv å oppdater driver! Les førstepost angående optimalisering også! :)

 

Driveren skal være den nyeste. Har også valgt DX9 og low settings. Er skjermkortet mitt flaskehalsen?

 

Specs: Intel e8400 @ 3Ghz, 4GB OSZ (sp?) ram, Asus GeForce 8800 GTS 320MB)

Lenke til kommentar

Det ser du ved trykke ctrl alt del mens du spiller, hvis CPU er på 100% så er det der det ligger, men PC betaen er ekstremt krevende og jeg har sett flere med tilsvarende specs som deg slite med å få brukbar fps. Det regnes dog med at spillet er mer optimalisert i retail utgaven så ingen grunn til panikkupgrade foreløpig :p

 

Edit: i7 920 hos meg ligger på 15-20% load i spillet så det er nok ikke så grusomt CPU avhengig.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Det flimret for meg når jeg kjørte 2x HD 4890 i CF, men det flimrer ikke med 2x GTX 275 i SLi.

Jepp, er Crossfire som ikker er helt med sine fulle fem.

Men problemet er allerede fikset, bare ikke patchet til betaen. Noe det sannsynligvis ikke vil gjøre.

Men på retail er alt good to go! ;)

Lenke til kommentar
Men helvete også da, stemmer det at du ikke ser K/D raten, men bare poengene? Hva faen skal det være godt for?

Dette er ikke counter strike. Her er meningen og få høy score. Ikke høy kills \ lav death score..

 

Men tror du kan se kills\deaths ute i "my stats" menyen.

Om du har G15 eller G19 tastatur, så kan du også se kills\death\ratio osv på LCD displayet mens du spiller.

 

Installerte den nyeste driveren og tok en reboot og nå får jeg nice FPS! (hvordan kan jeg sjekke nøyaktig uten å installere fraps?).

Tror ikke du kan det i Betaen iallefall.

Men det er fort gjort å installere Fraps. :) Anbefaler det.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Hvem spiller BF og bryr seg om K/D ratio? Spiller dere kun recon og Assault da? Points er den eneste målestokken for enkeltmann. Selv om også den ikke betyr en drit om laget ditt taper. Nå f.eks er det jo tusne medic og Engineer springende rundt, alt for lite Assault med ammo.

 

Men når vi er inne på saken, får man en death om man blir revivet?

Lenke til kommentar
Hvem spiller BF og bryr seg om K/D ratio? Spiller dere kun recon og Assault da? Points er den eneste målestokken for enkeltmann. Selv om også den ikke betyr en drit om laget ditt taper. Nå f.eks er det jo tusne medic og Engineer springende rundt, alt for lite Assault med ammo.

 

Men når vi er inne på saken, får man en death om man blir revivet?

 

Vi bryr oss om KD fordi det er gøy :-D

 

Eneste jeg ikke takler å spille på dette spillet er sniper, jeg greier det rett og slett ikke... Alt annet greier jeg å gjøre til mitt lags beste og for meg selv ;D

 

 

Ja du får 2 death om du dør blir revivet og dør.

Lenke til kommentar
Hvem spiller BF og bryr seg om K/D ratio? Spiller dere kun recon og Assault da? Points er den eneste målestokken for enkeltmann. Selv om også den ikke betyr en drit om laget ditt taper. Nå f.eks er det jo tusne medic og Engineer springende rundt, alt for lite Assault med ammo.

 

Men når vi er inne på saken, får man en death om man blir revivet?

 

Vi bryr oss om KD fordi det er gøy :-D

 

Eneste jeg ikke takler å spille på dette spillet er sniper, jeg greier det rett og slett ikke... Alt annet greier jeg å gjøre til mitt lags beste og for meg selv ;D

 

 

Ja du får 2 death om du dør blir revivet og dør.

 

Men om du er attacker så telles det ikke på ticketsene hvis du dør og blir revivet. Det trekkes et tick når du dør, og legges tilbake et tick når du blir revivet.

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestilt dette, og begynner å glede meg stort etter å ha lest litt igjennom tråden her!

 

Er rimelig dreven i MW2, men har aldri prøvd Battlefield serien. Jeg synes det ser sykt spennende ut med alle kjøretøyene!!

 

Tar det lang tid å sette seg inn i spillet når man er en fersking? (med tanke på bruk av kjøretøy)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...