Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Det er digg, 5970 kjører vel BC2 på max med 70+ FPS? Eller tar jeg fullstendig feil?

 

Tror kanskje jeg må kjøpe ett 5870 ekstra vis jeg ikke får over 60 FPS, samt at det ser ekstremt sexy ut med 2 kort i Crossfire :love:

 

Jeg vet ikke, har noen problemer med mitt GTX 295 så jeg skal sende det inn, hvis det feiler håper jeg på og få oppgradert ettersom de ikke har XFX GTX 295 lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en syk opplevelse i sted. Jeg var Attacker og løp ned på høyresiden og hoppet ned den lille kneiken, der stod omlag 20 spillere og var fullstendig oppslukte om hva som skjedde foran. Dermed gikk jeg fredelig imellom og tømte magasin på magasin uten at noen av dem skjønte en dritt.

 

Det var i det hele tatt en svært heftig kamp, men mitt lag tapte så det sang til slutt til tross for min lille strabas bak fiendens linjer.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Noen spesiell grunn til at i DX9 så flimrer alt, og uansett DX så flimrer vannet? Holder på å oppdatere driver nå for å sjekke om det funker. Burde kansje update DX og?

 

Ati 4870x2 :)

 

Edit: Hjalp ikke med noen av delene "/ Noen forslag?

 

Såvidt jeg vet er dette crossfire/sli/dualgpu problem og jeg mener å lese at det er fiksa for retail, om det kommer i beta er det ingen som vet

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...