Rudde Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er digg, 5970 kjører vel BC2 på max med 70+ FPS? Eller tar jeg fullstendig feil? Tror kanskje jeg må kjøpe ett 5870 ekstra vis jeg ikke får over 60 FPS, samt at det ser ekstremt sexy ut med 2 kort i Crossfire Jeg vet ikke, har noen problemer med mitt GTX 295 så jeg skal sende det inn, hvis det feiler håper jeg på og få oppgradert ettersom de ikke har XFX GTX 295 lenger. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kan tanksen spy ut røyk som i BF2? I fullversjonen vil tankser og andre kjøretøy kunne benytte seg av røykskjerm iform av en oppgradering. Finnes de en liste over disse oppgraderingene slik at vi har noe (mer) å glede oss til? Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er det for seint å få tak i beta key? noen som har noen tips på hvordan, hvis det fortsatt er en mulighet... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Pluss har man en Gamestop-butikk i nærheten så er det ikke dumt og gå innom:) Ble vel og merke veldig fort tomt her jeg bor, og de hadde noen:S Endret 12. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har elkjøp sånt system som gamestop har, der man kan få keys om man spør? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Er det for seint å få tak i beta key? noen som har noen tips på hvordan, hvis det fortsatt er en mulighet... I verste fall kan du trøste deg med at det ikke er så fryktelig lenge til spillet når butikkhyllene. EDIT: Den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves. Endret 12. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Heller ikke så veldig mye du har gått glipp av. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Til alle dere som lurer på hvordan få betakey uten å forhåndsbestille gå inn på multigamer.no de gir ut gratis betakeys til lageret er tomt. Er nevnt flere ganger i tråden nå. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Noen spesiell grunn til at i DX9 så flimrer alt, og uansett DX så flimrer vannet? Holder på å oppdatere driver nå for å sjekke om det funker. Burde kansje update DX og? Ati 4870x2 Edit: Hjalp ikke med noen av delene "/ Noen forslag? Endret 12. februar 2010 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Foreløpig har jeg lest at "det bare er sånn". Tror nok bare du må leve med det frem til release. Det plaget dog ikke meg å kjøre DX10 med kun flimring på vannet. Det blir sikkert fikset til release eller driverupdate. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Fant ut at det hjelper noe SYKT på å oppdatere driverne i dette spillet! Økte sikkert med 30-40 fps! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Yeah, fikk BETA-key nå, laster ned spillet, men tror jeg ikke kommer til å få kjørt det så bra da men, får jo sett hvordan det blir. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Småskuffa over FPS'en jeg får, ligger sikker på 20-30 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skulle ønske det fulgte med en skikkelig flammekaster, men det hadde kanskje vært overkill. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Haha, flammekaster hadde vært OVERkill, men morro vis de hadde fått til at folka som blir påtent slipper våpen og løper rundt og skriker Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Hadde en syk opplevelse i sted. Jeg var Attacker og løp ned på høyresiden og hoppet ned den lille kneiken, der stod omlag 20 spillere og var fullstendig oppslukte om hva som skjedde foran. Dermed gikk jeg fredelig imellom og tømte magasin på magasin uten at noen av dem skjønte en dritt. Det var i det hele tatt en svært heftig kamp, men mitt lag tapte så det sang til slutt til tross for min lille strabas bak fiendens linjer. Endret 12. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Skulle ønske det fulgte med en skikkelig flammekaster, men det hadde kanskje vært overkill. Flammekaster hører ikke hjemme i ett krigsspill som foregår i det 20 århundre, det hører hjemme i det 19-århundre. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Småskuffa over FPS'en jeg får, ligger sikker på 20-30 Prøv å oppdater driver! Les førstepost angående optimalisering også! Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen spesiell grunn til at i DX9 så flimrer alt, og uansett DX så flimrer vannet? Holder på å oppdatere driver nå for å sjekke om det funker. Burde kansje update DX og? Ati 4870x2 Edit: Hjalp ikke med noen av delene "/ Noen forslag? Såvidt jeg vet er dette crossfire/sli/dualgpu problem og jeg mener å lese at det er fiksa for retail, om det kommer i beta er det ingen som vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg