Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Jeg spiller betaen for å prøve ut unlocks. Også finner man jo kjapt ut hvordan selve spillet vil fungere i praksis når man først får det i fullversjon.

 

Det blir heli herredømme fra lufta på betamappet hvertfall. Og så er det tanks og artilleri som faller ned i tide og utide. Og så veit jeg det mest sannsynlig blir granatspamming når man kommer til steder hvor hverken den ene eller andre kommer seg forover.

Jeg vet også at jeg selv driter i alt dette, for jeg driter i om jeg dauer, og prøver heller på å gjøre risky ting som kanskje har en liten tjangs for og lykkes. Ligger på 0,96 i k/d ratio, noe som er godtatt for min del med min spillestil. :)

 

Demomappet har dog en stor feil, og det er helikopter. Folk på bakken har for få muligheter til å forsvare seg, så det blir total pawn fra luften.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA?

Ranken resettes ja.

 

Mister jeg ALT?

 

Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene..

Du mister absolutt alt sammen fra betaen ja.

Det eneste du får beholde er navnet. ALT annet blir fjernet.

 

 

Har tipset folk om dette i over en uke, men ingen som gidd å bry seg virker det som, men jaja folk må gjerne kaste vekk timesvis forran skjermen for så å miste ting :p

 

Btw ja du får beta om du kjøper via EA eller Steam :)

 

Bah, venter til fullversjon kommer jeg da.. Å gjøre ting flere ganger er noe jeg hater..

Lenke til kommentar
Jeg spiller betaen for å prøve ut unlocks. Også finner man jo kjapt ut hvordan selve spillet vil fungere i praksis når man først får det i fullversjon.

 

Det blir heli herredømme fra lufta på betamappet hvertfall. Og så er det tanks og artilleri som faller ned i tide og utide. Og så veit jeg det mest sannsynlig blir granatspamming når man kommer til steder hvor hverken den ene eller andre kommer seg forover.

Jeg vet også at jeg selv driter i alt dette, for jeg driter i om jeg dauer, og prøver heller på å gjøre risky ting som kanskje har en liten tjangs for og lykkes. Ligger på 0,96 i k/d ratio, noe som er godtatt for min del med min spillestil. :)

 

Demomappet har dog en stor feil, og det er helikopter. Folk på bakken har for få muligheter til å forsvare seg, så det blir total pawn fra luften.

Jeg finner apache ufattelig lite effektivt, tas lett ned med AA-gun på lighttanken. At enkelt individ sliter på den, vel slik skal det være. Du tar ikke bradley alene heller om du er spotted. Hvis det er noe som har herredømme er det jo squads som jobber på lag med T90.

Lenke til kommentar
Jeg spiller betaen for å prøve ut unlocks. Også finner man jo kjapt ut hvordan selve spillet vil fungere i praksis når man først får det i fullversjon.

 

Det blir heli herredømme fra lufta på betamappet hvertfall. Og så er det tanks og artilleri som faller ned i tide og utide. Og så veit jeg det mest sannsynlig blir granatspamming når man kommer til steder hvor hverken den ene eller andre kommer seg forover.

Jeg vet også at jeg selv driter i alt dette, for jeg driter i om jeg dauer, og prøver heller på å gjøre risky ting som kanskje har en liten tjangs for og lykkes. Ligger på 0,96 i k/d ratio, noe som er godtatt for min del med min spillestil. :)

 

Demomappet har dog en stor feil, og det er helikopter. Folk på bakken har for få muligheter til å forsvare seg, så det blir total pawn fra luften.

Jeg finner apache ufattelig lite effektivt, tas lett ned med AA-gun på lighttanken. At enkelt individ sliter på den, vel slik skal det være. Du tar ikke bradley alene heller om du er spotted. Hvis det er noe som har herredømme er det jo squads som jobber på lag med T90.

 

For å ikke snakke om forbanna drittsekker som står ved flyet og venter til det spawner for så å fly det helt alene og kræsje innen 10 sekunder har passert. Blir så forbanna irritert, at det er ikke mulig. Du har også de som står i grupper på 6 stykker, som alle venter på å fly det fantastiske helikopteret og ikke gjøre noe for lagkameratene sine i det hele tatt, de står der like jævlig mens bomba blir plantet, og sprengt, så dør de, fordi de andre har sprengt alle bombestedene og begynner å spawne der. Blir så utrolig frustrert.

Lenke til kommentar

Spiller spillet fordi jeg liker FPS. Vil jeg fly får det bli simulatorspill, så jeg syntes hverken tanks eller heli/fly hører hjemme i disse spillene over hodet. Jeg bare ignorerer dem, og konsentrerer meg om mitt mål på bakken.

At enkelte spiller disse spillene kun for å fly vet jeg veldig godt, og når man altså har fler timer i lufta enn på bakken, så blir det for dumt. Er utrolig enerverende å løpe fra en spawn, og bruke 5 minutter frem til der det skjer ting, så kommer heli og stalker deg til du er dau, og så må man begynne på ny.

Det perfekte var om dette kun var infanteri. Biler, atv og båter er greit for transportens skyld, men andre kjøretøyer er bare hodebry for min del.

Lenke til kommentar
Spiller spillet fordi jeg liker FPS. Vil jeg fly får det bli simulatorspill, så jeg syntes hverken tanks eller heli/fly hører hjemme i disse spillene over hodet. Jeg bare ignorerer dem, og konsentrerer meg om mitt mål på bakken.

At enkelte spiller disse spillene kun for å fly vet jeg veldig godt, og når man altså har fler timer i lufta enn på bakken, så blir det for dumt. Er utrolig enerverende å løpe fra en spawn, og bruke 5 minutter frem til der det skjer ting, så kommer heli og stalker deg til du er dau, og så må man begynne på ny.

Det perfekte var om dette kun var infanteri. Biler, atv og båter er greit for transportens skyld, men andre kjøretøyer er bare hodebry for min del.

Tror nok Cod Modern Warfare 2 er mere din greie.

 

Kjøretøy har alltid vært i Battlefield-serien.

Lenke til kommentar
Spiller spillet fordi jeg liker FPS. Vil jeg fly får det bli simulatorspill, så jeg syntes hverken tanks eller heli/fly hører hjemme i disse spillene over hodet. Jeg bare ignorerer dem, og konsentrerer meg om mitt mål på bakken.

At enkelte spiller disse spillene kun for å fly vet jeg veldig godt, og når man altså har fler timer i lufta enn på bakken, så blir det for dumt. Er utrolig enerverende å løpe fra en spawn, og bruke 5 minutter frem til der det skjer ting, så kommer heli og stalker deg til du er dau, og så må man begynne på ny.

Det perfekte var om dette kun var infanteri. Biler, atv og båter er greit for transportens skyld, men andre kjøretøyer er bare hodebry for min del.

Tror nok Cod Modern Warfare 2 er mere din greie.

 

Kjøretøy har alltid vært i Battlefield-serien.

 

Kan nok fortsatt nevnes at de bør gjøre noe med 6 personer som ikke gjør en dritt for laget dems fordi de venter på at et helikopter skal spawne.

Lenke til kommentar
Det perfekte var om dette kun var infanteri. Biler, atv og båter er greit for transportens skyld, men andre kjøretøyer er bare hodebry for min del.

 

 

 

Enig. Husker tilbake til BF2 dagene, spilte etterhvert kun på servere som hadde tanks, fly og kamphelikopter slått av.

 

Transportmuligheter må man ha, men for min del er det morsomst med infanterikamper.

Lenke til kommentar
Jeg spiller betaen for å prøve ut unlocks. Også finner man jo kjapt ut hvordan selve spillet vil fungere i praksis når man først får det i fullversjon.

 

Det blir heli herredømme fra lufta på betamappet hvertfall. Og så er det tanks og artilleri som faller ned i tide og utide. Og så veit jeg det mest sannsynlig blir granatspamming når man kommer til steder hvor hverken den ene eller andre kommer seg forover.

Jeg vet også at jeg selv driter i alt dette, for jeg driter i om jeg dauer, og prøver heller på å gjøre risky ting som kanskje har en liten tjangs for og lykkes. Ligger på 0,96 i k/d ratio, noe som er godtatt for min del med min spillestil. :)

 

Demomappet har dog en stor feil, og det er helikopter. Folk på bakken har for få muligheter til å forsvare seg, så det blir total pawn fra luften.

 

Hvis laget faktisk teamworker å ta ned heliet skal det ikke mye til, tenker da at second gunner på tanks, bradley, og den "jeepn" så går heliet ofte raskt ned, men som regel er det ikke tp og folk går mer som hodeløse kalkuner og prøver ikke ta ned heliet, iallefall mange går random rundt.

Lenke til kommentar
Hvis laget faktisk teamworker å ta ned heliet skal det ikke mye til, tenker da at second gunner på tanks, bradley, og den "jeepn" så går heliet ofte raskt ned, men som regel er det ikke tp og folk går mer som hodeløse kalkuner og prøver ikke ta ned heliet, iallefall mange går random rundt.

 

 

Joda, men et annet, større problem er at heliet respawner for kjapt.

Lenke til kommentar
Og vist du ikke har prøvd andre BF spill, så er det fullt av "Infantry only" servere.

 

I BETA også? Tror jeg heller spiller masse andre spill nå jeg. Gidder ikke skuffelsen da jeg mister alt.. men.. hele TO uker igjen.. (vinterferie?)

Så du spiller kun for og få score, pins og slikt? Da tror jeg heller du bør holde deg til MMORPG spill. :p

 

Nei, er ikke infantry only i betaen.

Lenke til kommentar
Det perfekte var om dette kun var infanteri. Biler, atv og båter er greit for transportens skyld, men andre kjøretøyer er bare hodebry for min del.

 

 

 

Enig. Husker tilbake til BF2 dagene, spilte etterhvert kun på servere som hadde tanks, fly og kamphelikopter slått av.

 

Transportmuligheter må man ha, men for min del er det morsomst med infanterikamper.

På store maps er det jo fryktelig slit og måtte gå og løpe. Sjarmen med battlefield er jo nettopp det at det inneholder så mye og valgfriheten er så stor som den er. Uten kjøretøy hadde spillet vært ensformig og kjedelig, og str. på mappene måtte blitt kuttet betraktelig, og da hadde spillet blitt skremmende likt MW2.

 

Dog syntes jeg det burde vært satt inn avtrekk av poeng for inaktivitet så man ikke blir stående og vente på helikopteret en halv evighet.

Lenke til kommentar

Kjøretøyene er en av tingene som som hører til BF serien, slik har det alltid vært og slik forblir det, håper jeg. Skal ikke si noe imot at infanteri only kamper er greit i ny og ned, men blir ikke det samme uten alle kjøretøyene. Husker Battlefield Vietnam tiden, da hadde jeg dreisen på helikopteret, var vel Huey eller noe slikt, jeg og co-piloten min, vi døpte vel skipet Mean Machine om jeg ikke husker feil, var tider det.

 

Edit: Dog skal sies at jeg for øyeblikket suger når det kommer til å fly helikoptrene i BC2 enn så lenge, så har holdt meg unna det, dog liker meg godt i tanks.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...