Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Det er forresten kun "hovedspillene" som teller på veteran rank, så man trenger ikke å stresse med å legge til utvidelsespakker og boostere)

 

 

Sikker på det? isåfall burde jeg hatt Veteran Rank 7, dog har bare 6, har alle spillene, bortsett fra 1943, har også noen par ekspansjons pakker, dog ikke alle.

 

Edit: Har lest at 1943 ikke er "klargjort" for veteran greiene enda, altså funksjonen for å legge det til er ikke ferdig/lagt ut, selv om du kan velge spillet fra lista.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
(Det er forresten kun "hovedspillene" som teller på veteran rank, så man trenger ikke å stresse med å legge til utvidelsespakker og boostere)

 

 

Sikker på det? isåfall burde jeg hatt Veteran Rank 7, dog har bare 6, har alle spillene, bortsett fra 1943, har også noen par ekspansjons pakker, dog ikke alle.

 

Edit: Har lest at 1943 ikke er "klargjort" for veteran greiene enda, altså funksjonen for å legge det til er ikke ferdig/lagt ut, selv om du kan velge spillet fra lista.

 

Man må registrere to spill for å gå fra rank 0 til 1.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA?

Ranken resettes ja.

 

Mister jeg ALT?

 

Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene..

Du mister absolutt alt sammen fra betaen ja.

Det eneste du får beholde er navnet. ALT annet blir fjernet.

Lenke til kommentar
Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA?

Ranken resettes ja.

 

Mister jeg ALT?

 

Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene..

Du mister absolutt alt sammen fra betaen ja.

Det eneste du får beholde er navnet. ALT annet blir fjernet.

 

 

Har tipset folk om dette i over en uke, men ingen som gidd å bry seg virker det som, men jaja folk må gjerne kaste vekk timesvis forran skjermen for så å miste ting :p

 

Btw ja du får beta om du kjøper via EA eller Steam :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...