Nostalgisk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) M1 Garand eller M1 Carbine det er snakk om? EDIT: Nevermind, det var visst en Garand. Endret 10. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Tipper at man ikke får tilgang på det våpenet før i fullversjon, selv har jeg veteran rank 5 og har det ikke i betaen. (Det er forresten kun "hovedspillene" som teller på veteran rank, så man trenger ikke å stresse med å legge til utvidelsespakker og boostere) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Garand blir ikke tilgjengelig før retail release i mars så don't sweat it. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 På den veteran siden, andre som sliter med at de ikke får lagt til 1943 på PS3? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) (Det er forresten kun "hovedspillene" som teller på veteran rank, så man trenger ikke å stresse med å legge til utvidelsespakker og boostere) Sikker på det? isåfall burde jeg hatt Veteran Rank 7, dog har bare 6, har alle spillene, bortsett fra 1943, har også noen par ekspansjons pakker, dog ikke alle. Edit: Har lest at 1943 ikke er "klargjort" for veteran greiene enda, altså funksjonen for å legge det til er ikke ferdig/lagt ut, selv om du kan velge spillet fra lista. Endret 11. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Aha, takker for oppklaring. Var litt usikker på om det var en bug fra min side. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som vet for sikkert at max level er lvl 50? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg vet at den ikke unlockes før release, så jeg ønsker altså og unlocke M1 garand til det. Leste en plass at man må ha BF1943. Har ikke station3 så da får jeg vel bare vente... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (Det er forresten kun "hovedspillene" som teller på veteran rank, så man trenger ikke å stresse med å legge til utvidelsespakker og boostere) Sikker på det? isåfall burde jeg hatt Veteran Rank 7, dog har bare 6, har alle spillene, bortsett fra 1943, har også noen par ekspansjons pakker, dog ikke alle. Edit: Har lest at 1943 ikke er "klargjort" for veteran greiene enda, altså funksjonen for å legge det til er ikke ferdig/lagt ut, selv om du kan velge spillet fra lista. Man må registrere to spill for å gå fra rank 0 til 1. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA? Ranken resettes ja. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Japp, eneste du får beholde fra betaen er navnet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som vet for sikkert at max level er lvl 50? Jepp, max level er 50. (11 i betaen) Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvor mange FPS har man når man spiller spill på PS3 og X360? 30 fps Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA? Ranken resettes ja. Mister jeg ALT? Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA? Ranken resettes ja. Mister jeg ALT? Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene.. Du mister absolutt alt sammen fra betaen ja. Det eneste du får beholde er navnet. ALT annet blir fjernet. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Får man fortsatt beta hvis man bestiller fra EA? Og hva er linken til den koden for 100kr avslag? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvis jeg kommer ganske langt i rank nå... mister jeg alt da spillet går ut av BETA? Ranken resettes ja. Mister jeg ALT? Har flere medaljeting.. om jeg mister våpnene eller ikke driter jeg i da jeg bare bruker første sniper, men vil gjerne beholde "pin" sakene.. Du mister absolutt alt sammen fra betaen ja. Det eneste du får beholde er navnet. ALT annet blir fjernet. Har tipset folk om dette i over en uke, men ingen som gidd å bry seg virker det som, men jaja folk må gjerne kaste vekk timesvis forran skjermen for så å miste ting Btw ja du får beta om du kjøper via EA eller Steam Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kaste vekk timer? Man blir jo bedre. Jo bedre man blir, jo fortere får man jo score i retail versonen. ^^ Tok jo ikke noe lang tid og komme til rank 11 og få alle de unlocksa heller. Så for meg er det ingen problemer med at den blir resett. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har tipset folk om dette i over en uke, men ingen som gidd å bry seg virker det som, men jaja folk må gjerne kaste vekk timesvis forran skjermen for så å miste ting Bortkastet tid? Håper da folk spiller fordi det er underholdende og ikke for å få mest mulig poeng... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg