Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke vær sniper, vær med en squad. for maks poeng, bli medic

Kan fint være sniper og få masse poeng, men ikke slik gjemme seg og være tåpelig og feig sniper, men om du finner fram shotty(saiga er elsk)/ww2 gun og c4 og tar ut mcoms og kaster motions mines på lure steder blir det fort masse poeng, hver motion mine assist er jo 20poeng så =)

Lenke til kommentar

Har samme problem selv. Er dog ikke like random hos meg, men spesielt i det jeg skal dø/dør i enkelte situasjoner, eller er i ferd med å drepe/drept noen så kræsjer det til desktop. Ikke så ofte at det er plagsom though. Etter å ha nispillt MW2 i 2 mnd så er terskelen min for å tåle spill bugs og slikt ganske høy :p

Lenke til kommentar
Har samme problem selv. Er dog ikke like random hos meg, men spesielt i det jeg skal dø/dør i enkelte situasjoner, eller er i ferd med å drepe/drept noen så kræsjer det til desktop. Ikke så ofte at det er plagsom though. Etter å ha nispillt MW2 i 2 mnd så er terskelen min for å tåle spill bugs og slikt ganske høy :p

Bugsen er da fjernet i MW2...

Lenke til kommentar
ikke vær sniper, vær med en squad. for maks poeng, bli medic

Jeg foretrekker å skyte fra lengre avstand og minimere sjansen for å bli skutt på, så sniper er et naturlig valg for meg.

Assault rifla (Ae.. noe) var OK, men likte ikke siktet noe særlig.

Medic gunner'n var stort sett rambo. Og spec ops, eller hva det er var som stengun i bf1942..

Lenke til kommentar

Så du mener IWNet fungerer som det skal?

Lenke til kommentar

Kanskje i spillet, men Win7 har en tedens til og krasje.

Søk litt rund på Black scrren freeze, random restarts osv. så er det mange som sliter med det i win7.

Det verste er at mange opplever slik Rudde sier det over her, det starter plutselig uten grunn:S

Og dette er heller ikke noe IW har klart og komme med en fix for.

Rudde: Prøv og slå av alt som har med strømsparing i Win7, også at hdene ikke skal gå i idle-modus.

Slå også av speedstep i bios.

Se om dette hjelper.

Prøv også og legg inn nyeste dx-pakken:

http://downloads.guru3d.com/DirectX-End-Us...nload-2470.html

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Så du mener IWNet fungerer som det skal?

Mener at bugsen som er ingame er for det meste fjernet.. Nå har ikke jeg spillet MW2 på lenge så jeg er ikke helt oppdatert.

Lenke til kommentar

Kanskje i spillet, men Win7 har en tedens til og krasje.

Søk litt rund på Black scrren freeze, random restarts osv. så er det mange som sliter med det i win7.

Det verste er at mange opplever slik Rudde sier det over her, det starter plutselig uten grunn:S

Og dette er heller ikke noe IW har klart og komme med en fix for.

Rudde: Prøv og slå av alt som har med strømsparing i Win7, også at hdene ikke skal gå i idle-modus.

Slå også av speedstep i bios.

Se om dette hjelper.

Prøv også og legg inn nyeste dx-pakken:

http://downloads.guru3d.com/DirectX-End-Us...nload-2470.html

Kjører selv Win 7 ultimate x64 og ikke hatt noe problemer med betaen, foruten vanlige bugs som er relaterte til selve betaen, og ikke windows.

Har dog slått av slike powernap som jeg kaller det, alle slike strømsparegreier altså. Fatter ikke at slikt er default :roll:

Lenke til kommentar

Så gjennom våpenlisten, og fant M1 Garand fra de gode gamle andre verdenskrig spillene. Der står det spesifikt at denne er kun for Battlefield Veterans. Ok, jeg går inn på veterans.battlefield.com og så legger jeg inn:

BF 1942

BF 1942: Road to Rome

BF 1942: Secret Weapons of WWII

BF 2

BF 2 SF

BF 2 EuroForce

BF 2142

Får da opp en Battlefield Veteran Rank 2

Har trykket både her og både der, logget inn og diverse, men skjønner ikke bæret.

Hvor går jeg, og hva må gjøres for å få M1 som unlock ???

Må bare ha den av-15464.gif

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...