ketle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En del av poenget mitt er at folk må slutte å være flaue over å si at de bruker masse penger på data-hobbyen sin. Det er få reaksjoner om du kjøper en motorsykkel til 200k + alt den ellers koster i året, men sier du at du bruker 10k i året på data, så tror folk at du er en gal liten nerd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Shit, jeg er en liten gal nerd D: Hehe, neinei hobby er hobby.. driter i om folk syns det er rart Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når ble det gale å bruke penger på data? Det må ha gått meg hus forbi. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ingen har sagt det er gale her, men sier du til noen at du har brukt 15k på anlegget til bilen din så er det "dødskult".....bruker du 15k på pc så er du "rar" Det er tankegangen til meget mange. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg oppgraderte PCen min for 15K rett før jul. Og rundt 10k året før der igjen. Så det går endel penger på PC ja. Mest parten som tror vi er dum for vi bruker så mye penger på PC, de vet ikke hvor fort PC deler utvikler seg. Det tar ca 3-4 måneder før det kommer noe som er bedre, samt nye spill/programmer som krever mere. Så derfor oppgraderer jeg som oftest 1-2 ganger i året. ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjøpte ny PC i november i fjor. Den siste stasjonære jeg kjøpte var vel i 2005 tror jeg, med et par oppgraderinger. På tide å bytte ut den følte jeg. Den nye holder muligens enda lenger. Husker tilbake til starten av 2000-tallet, da gikk det enda kortere tid før man "måtte" ha ny PC. Nå er de generelt så gode at behovet ikke er like stort. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Veit ikke om alle har fått det med seg, men i nVidias siste driver har de lagt til støtte for SLI/multi-GPU i spill som BF:BC2 New in Version 196.21 Adds SLI and multi-GPU support for many top new gaming titles including Avatar Demo, Battlefield: Bad Company 2, City Bus Simulator, Dirt 2, Ferrari Virtual Race, GREED: Black Border, Mass Effect 2, Mortal Online, Ninja Blade, Operation Flashpoint: Dragon Rising Demo, Planet 51, RUSE, Serious Sam HD, and Wings of Prey. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har fått med meg den nyheten om driver som støtter multi-GPU, men jeg merket ikke noe enorm forskjell ytelsesmessig. Noen spill er bedre på multi-GPU enn andre. Company of heroes er et eksempel på spill som har god støtte for flere skjermkort. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan tar man ut fallskjermen manuelt er så jævlig lei den respawn buggen! Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan får man tak i UAV, mortar, air strike osv? Lenke til kommentar
Tenacious Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er det noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i en beta key til bf:bc2 noe sted? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvordan får man tak i UAV, mortar, air strike osv? UAV er på den lille PCen som står i "basen" til attackers. Gå dit og trykk på E så sitter du inne i et mini-helikopter og må gi målangivelse (se ett sted og trykk, så kommer det en rakett). Mortar er en unlock til Recon klassen. Air Strike har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som har fått til det å adde venner i betan ? Add meg hvis du/dere gidder: hansifansi Lenke til kommentar
odderling Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 jada, det kommer opp en beskjed under log ut knappen på høyresiden av skjermen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har addet Coffey, men har dessverre ikke fått spilt noen matcher med han. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 fikk satt i 5870 kortet i maskinen idag, etter jeg fikk nytt kabinett som faktisk hadde plass til skjermkortet Hærlig Max it to the max Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Digg Fikk akkurat 8090 poeng på en runde Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Digg Fikk akkurat 8090 poeng på en runde Fikk 16k en runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg