Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del av poenget mitt er at folk må slutte å være flaue over å si at de bruker masse penger på data-hobbyen sin. Det er få reaksjoner om du kjøper en motorsykkel til 200k + alt den ellers koster i året, men sier du at du bruker 10k i året på data, så tror folk at du er en gal liten nerd.

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte PCen min for 15K rett før jul. Og rundt 10k året før der igjen. Så det går endel penger på PC ja.

Mest parten som tror vi er dum for vi bruker så mye penger på PC, de vet ikke hvor fort PC deler utvikler seg. Det tar ca 3-4 måneder før det kommer noe som er bedre, samt nye spill/programmer som krever mere. Så derfor oppgraderer jeg som oftest 1-2 ganger i året. ^^

Lenke til kommentar

Kjøpte ny PC i november i fjor. Den siste stasjonære jeg kjøpte var vel i 2005 tror jeg, med et par oppgraderinger. På tide å bytte ut den følte jeg. Den nye holder muligens enda lenger.

Husker tilbake til starten av 2000-tallet, da gikk det enda kortere tid før man "måtte" ha ny PC. Nå er de generelt så gode at behovet ikke er like stort.

Lenke til kommentar

Veit ikke om alle har fått det med seg, men i nVidias siste driver har de lagt til støtte for SLI/multi-GPU i spill som BF:BC2 ;)

New in Version 196.21

Adds SLI and multi-GPU support for many top new gaming titles including Avatar Demo, Battlefield: Bad Company 2, City Bus Simulator, Dirt 2, Ferrari Virtual Race, GREED: Black Border, Mass Effect 2, Mortal Online, Ninja Blade, Operation Flashpoint: Dragon Rising Demo, Planet 51, RUSE, Serious Sam HD, and Wings of Prey.

Lenke til kommentar
Hvordan får man tak i UAV, mortar, air strike osv?

UAV er på den lille PCen som står i "basen" til attackers. Gå dit og trykk på E så sitter du inne i et mini-helikopter og må gi målangivelse (se ett sted og trykk, så kommer det en rakett). Mortar er en unlock til Recon klassen. Air Strike har jeg ingen anelse om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...